TL-tråden - v2 !

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Ort
FALUN
Hoj
lös
Hej i det tråkiga sommarvädret.

Nu är det så att min TLS råkat få lite skönhetsfel och jag tänkte höra mig för om det är någon här som har delar att avyttra. Det jag är intresserad av är vänster toppkåpa, helst i svartmetallic, vänster backspegel och vänster clipon. Eventuellt kan även en kylare vara av intresse.

Dra ett PM eller mail om ni har något att erbjuda.

MVH

Kalle
 

Slycke

bor i mitt nick
Gick med
21 Jan 2008
Ort
Slycke (utanför Linköping)
Hoj
1984 Suzuki Gsx 1100 EF"dragbikebygge" Åker Harley Davidsson Night Rod Special -08 trimmad och custad
Hej i det tråkiga sommarvädret.

Nu är det så att min TLS råkat få lite skönhetsfel och jag tänkte höra mig för om det är någon här som har delar att avyttra. Det jag är intresserad av är vänster toppkåpa, helst i svartmetallic, vänster backspegel och vänster clipon. Eventuellt kan även en kylare vara av intresse.

Dra ett PM eller mail om ni har något att erbjuda.

MVH

Kalle

Låter som att du gjort ungefär som jag gjorde:huvet
Tyvärr så gick ju min ner på just vänster sida också:va

Glad Midsommar
:fyllisaroch :öl :dricka
:tuttar :slicka :krama :hihi
 
Last edited:

Frippe

Efter regnet kommer solsken =)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki TL1000 s -98
Passargerarsadel till TLS önskas köpas!

Hejsan, just köpt en TLS men det var ensistcuts på den. Letar efter en bönpall. Någon som har en liggandes eller tips om vart man kan hitta någon till rimligt pris?

Supertacksam för svar!! :Bugar

// Fredrik
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Hejsan, just köpt en TLS men det var ensistcuts på den. Letar efter en bönpall. Någon som har en liggandes eller tips om vart man kan hitta någon till rimligt pris?

Supertacksam för svar!! :Bugar

// Fredrik
Välkommen!

Jag har en extra kuts, men den saknar fästet för låset.
Resten av dynan kan du få för ett najst prajs, men då måste du flytta låset från kutsen. Jag har för mig att de ska gå att flytta över.
 

ninjazx9r-97

Medlem
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Västra torup
Hoj
kawasaki zx12r -01
Jösses! Vad dyrt det är överallt. Har hittat två bra kontakter som den ena lovar att det blir under 150:- och på blocket för 140:-. Tycker det är lite sjukt att det kostar 256:- på mekonomen.... Hundra spänn mer.... Jisses... ;)
Ska hämta CR9EK så jag har över midsommar ifall lusten faller på. Och beställa CR9EIX till den dagen dom jag hämtar idag pajjar...

köpte mina på ebay förra året har för mig att jag betalade 6$ styck:banana
köpte även till ninjan året innan för samma pris.då var det ju 4 st så skulle man betalat 150-200kr st hade man ju gråtit blod.
 

*ÅKE*

Medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
1999 TL1000R,Honda RC30,Honda CBX1000-79,Yamaha RD500,GSXR750,GSXR1100
Jag har en ny oanvänd PCII i kartong med programvara (CD) och kabel till salu,då i nyskick naturligtvis,köpt i Sverige för Europa till TLR med inprogramerad mapp M303-501. någon intresserad här ?

Priset vet jag inte riktigt än och det är inte för att jag är i behov av pengar,förslag ?
 
Last edited:

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Jag har en ny oanvänd PCII i kartong med programvara (CD) och kabel till salu,då i nyskick naturligtvis,köpt i Sverige för Europa till TLR med inprogramerad mapp M303-501. någon intresserad här ?

Priset vet jag inte riktigt än och det är inte för att jag är i behov av pengar,förslag ?

Säg vad du vill ha så säger jag ja eller nej. Är i sthlm till imorrn, kan ev hämta upp den (om det är rätt peng dvs).
 

*ÅKE*

Medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
1999 TL1000R,Honda RC30,Honda CBX1000-79,Yamaha RD500,GSXR750,GSXR1100
Satan vad det kommer PM,jag som trodde alla hade Powercommander redan :confused:
 

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Ort
Stockholm-ish
Hoj
>1
Satan vad det kommer PM,jag som trodde alla hade Powercommander redan :confused:

Så kan det vara, jag som precis har börjat pilla på hojen, värre kan man väl tycka om dem som har haft den ett tag och inte köpt någon ännu.

Konstigt nog är det ingen som återkommit till mig om borttagning av trattarna. Jag som gjorde en fin fixtur och allt. :D
 

RgOlsson

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Bara
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Någon som vet var man kan få tag i kabel till pcII.

har inte usb. är ju sådan serial. och har bara usb portar på datorn. har ingen serial.
 

RgOlsson

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Bara
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
USB till serieportsadapter.
Omvandla enkelt din USB-port till en serieport (DB9M). Längd 1,8 m. Kräver Windows XP/Vista 32.
Artikelnummer 38-2150

Titta vad duktig jag är =) med lite hjälp tack :

Någon som har en luftburk till salu?:va
 
Last edited:

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Svårt att hitta Iridium stift. Iallafall på nätet. Hittade på blocket för 140:- st och han bjuder på frakten. Vet inte om det är ett bra pris.
http://www.blocket.se/skaraborg/Tandstift_Iridium_19445909.htm?ca=14&w=3&last=1

Jag testar blocket killen! Jag har satt in 280 spänn på hans konto för 2 stift, han kommer att ha pengarna på Måndag 12:30, sen får vi se om det dyker upp några stift!!? Hur länge skall vi vänta innan vi dömer ut honom? 2-3 dagar är väl bra, 3-5 är väl OK (då räknar jag dag 5 som Fredag). Kommer de senare så är det långsamt, men iaf bra att man får det man betalar för. Har de inte dykt upp på 2 veckor så kan man nog se sig som blåst!!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top