Octofinger
Tokfan
Enda möjligheten är att bänka före och efter, och gärna då samma dag då lufttemperatur, luftfuktighet och lufttryck är samma. Inte helt lätt.Men vad får man ca ut i bhp när man har bytat slipon, kn, moddad luftburk och Powercommander? 120hk på bakhjulet? isåfall kan man ju se om man får ut ännu mer nu att det kanske ger lite effekt.
Man synkar inte trottelhusen lika dant på en tls och en tlr?
för jag trycker det som är på den videon stämmer inte på en tlr.
Där skall man skruva på skruvar som sitter i trottelhusen,
det skall man ju inte på tlr där är skruva utan på :S
har 3 andra frågor, är det svårt att:
Byta soppa filtret i tanken?
Byta kylarvätska och lufta systemet?
Byta tändstift pga kylaren?
Vet inte vad skillnaden är när man synkar spjällen på TLR...
Byta soppafiltret är en liten bitch. Största oron är att det ska börja läcka i packningen sen, vilket är vanligt. Jag har precis öppnat upp själv, men jag tog bort interna filtret och ersatte det med ett externt som jag lättare kan byta ofta.
Byta kylarvätska är inte så farligt jobbigt. Lite tålamod med luftningen bara.
Byta tändstift har jag bara gjort på TLS. Lite meckigt och man har inget skinn kvar på knogarna efteråt, men annars är det inte så jävligt.