Bes du så ?, har själv funderat på att fälla in blinkersarna, men blev avrådd att det inte skulle funka på bes.Jag har Peugeot 307 sidoblinkers infällda både fram och bak.
/ A.B
Bes du så ?, har själv funderat på att fälla in blinkersarna, men blev avrådd att det inte skulle funka på bes.Jag har Peugeot 307 sidoblinkers infällda både fram och bak.
Bes du så ?, har själv funderat på att fälla in blinkersarna, men blev avrådd att det inte skulle funka på bes.
/ A.B
Bes du så ?, har själv funderat på att fälla in blinkersarna, men blev avrådd att det inte skulle funka på bes.
/ A.B
Nä, jag har snickrat ihop ett litet bes. kit som jag kopplar på när det e dags för det. Tar 20 min att montera / ta bort.
Jag har lika dant (fast oranga) och det fugerar inte att besikta med orginalrören. Man ser inte blinkerserna då.
Ja, med mina MIG så syns dem.men de syns bakifrån med bolt-ons eller? Ananrs blir ju nyttan med blinkers minimal...
Nu har ja bytt försäkring.
Ja bytte till Suzukis märkesförsäkring, så de vart 5848:- för en helförsäkring helår.
Hade Trygghansa innan o där fick ja betala för halvförsäkring helår 5646:-
Du har ju bling fälgar som är oanvända, klart det blir dyrare.
Du har ju bling fälgar som är oanvända, klart det blir dyrare.
Haha, närå de har rullat en hel del faktiskt.
Nu har ja bytt försäkring.
Ja bytte till Suzukis märkesförsäkring, så de vart 5848:- för en helförsäkring helår.
Hade Trygghansa innan o där fick ja betala för halvförsäkring helår 5646:-
Hej! Vad är ett rimligt pris på en beggad Tl1000s motor eller en beggad Tl1000r motor.
Jag ska fixa till så jag får full effekt i min strypta tl1000 motor som sitter i min Cagiva Navigator. Håller på att tar reda på hur den är strypt vilket inte är så lätt då ingen jag hitills frågat vet. Kan tänka mig att köpa en beggad motor och sätta i om jag ej lyckas bygga om den befintliga.
10 är väl ett bra pris, 12- 13 kan dom kosta på en skrot.Hej! Vad är ett rimligt pris på en beggad Tl1000s motor eller en beggad Tl1000r motor.
Jag ska fixa till så jag får full effekt i min strypta tl1000 motor som sitter i min Cagiva Navigator. Håller på att tar reda på hur den är strypt vilket inte är så lätt då ingen jag hitills frågat vet. Kan tänka mig att köpa en beggad motor och sätta i om jag ej lyckas bygga om den befintliga.
Hur var det, är du intresserad av de där pryttlarna vi pm'ade om eller? Skickade en prisidé men fick aldrig nåt svar...
Ja just de! Jag är intresserad men har ej fått svar om detta passar till den tl1000 motor som sitter i Cagivan. Tänk att ingen av dom mc firmor som jag ringt vet nåt om detta.. Ioförsig så passar väl växelindikatorn till min Tl1000R va. Tremodden tänkte jag till Cagivan då den är väldigt ryckig på låga varv.
Kolla artikelnumren på delarna mha ronayers.com eller nån annan site som har ficher uppe så ser du där om de definitivt passar. Sen kan artikelnumren iofs ha ändrats men delarna passar ändå, men delar med samma nummer passar definitivt.Ja just de! Jag är intresserad men har ej fått svar om detta passar till den tl1000 motor som sitter i Cagivan. Tänk att ingen av dom mc firmor som jag ringt vet nåt om detta.. Ioförsig så passar väl växelindikatorn till min Tl1000R va. Tremodden tänkte jag till Cagivan då den är väldigt ryckig på låga varv.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|