TL-tråden - v2 !

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Fy fan va blöjor man byter. :huvet

Sen tänkte jag få ihop hojen så jag kan köra den en gång i år iaf. Ska gå ner 4kg också...

ja konstigt nog så lägger man på sig lite helt plötsligt :tuttar

Sen tänkte jag få ihop hojen så jag kan köra den en gång i år iaf. Ska gå ner 4kg också...

ja du vänta bara tills dom fylls upp så det rinner över :D

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Vem? Hittade i bultentråden...

Thumbnail.aspx

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R

ja konstigt nog så lägger man på sig lite helt plötsligt :tuttar

ja du vänta bara tills dom fylls upp så det rinner över :D

Moahahaha gick ner 6 kg under graviditeten och har gått ner totalt 9 kg nu :)

Angående blöjor, vänta bara till dom börjar äta burkmat... En heeeeelt annan femma:arsele

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Moahahaha gick ner 6 kg under graviditeten och har gått ner totalt 9 kg nu :)

satan va fet du måste ha varit :krama

har nog inte lagt på mig så mycket direkt utan mer tappat formen men det ordnar sig snart igen :tummenupp

Angående blöjor, vänta bara till dom börjar äta burkmat... En heeeeelt annan femma:arsele

ja om 3 månader så är det ju dags för smakportioner :tuttar hoppas sen mer på att hon vill äta hemmagjord mat är ju rätt simpelt när man ändå lagar till sig själva samt mycket billigare men det visar sig :banana

Last edited:

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
bebistråden.se ?

;)

h8er!!!

satan va fet du måste ha varit :krama

har nog inte lagt på mig så mycket direkt utan mer tappat formen men det ordnar sig snart igen :tummenupp

ja om 3 månader så är det ju dags för smakportioner :tuttar hoppas sen mer på att hon vill äta hemmagjord mat är ju rätt simpelt när man ändå lagar till sig själva samt mycket billigare men det visar sig :banana

Låg väl på 110 innan. Nu är man under 100 iaf, målet till nästa sommar är 95 när jag graderar till svart bälte i karate...

Last edited:

rob

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV4R
Någon som vet om en powercommander ifrån en TL1000S -98 passar en TL1000R -99?

-chris-

-chris-
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
TL 1000S
På vilken sida står det om att ställa ventilerna i denna tråd?
Eller, är det meckigt att göra på TLR?
Hur ofta gör ni det?

Jag har inte gjort det så det kan jag inte svara på.

Men på första sidan finns länken till tlzone och vault där och ladda sen ner manualen till din hoj så står det i den hur du ska göra.

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Tjosan.. Nu är det så att min bakdel, den övre plasten, har en del sprickor i sig i fästen och även i skruvarna på undersidan. Funderar på att försöka hitta bakdel till en gul tiller för detta. Kollade förbi Bike i trollhättan och en sådan orginaldel kostar 7300:- och det känns som att jag kan få tag på en billigare.

Det jag undrar är om jag annonserar efter en sådan på TL-zone, vad heter det på engelska?

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Men på första sidan finns länken till tlzone och vault där och ladda sen ner manualen till din hoj så står det i den hur du ska göra.

det är rätt lätt om man kan meka lite fast du får plocka bort en del grejer som tank luftburk eventuellt lossa kylaren bakramen mm hade min motor lös när jag kollade ventilerna så det var ju simpelt

om du måste shimsa om så får du ta bort kammarna och så :)

PB180005.JPG

PB300015.JPG

Låg väl på 110 innan. Nu är man under 100 iaf, målet till nästa sommar är 95 när jag graderar till svart bälte i karate...

skoja bara :krama har du hållt på länge ?

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Tjosan.. Nu är det så att min bakdel, den övre plasten, har en del sprickor i sig i fästen och även i skruvarna på undersidan. Funderar på att försöka hitta bakdel till en gul tiller för detta. Kollade förbi Bike i trollhättan och en sådan orginaldel kostar 7300:- och det känns som att jag kan få tag på en billigare.

Det jag undrar är om jag annonserar efter en sådan på TL-zone, vad heter det på engelska?

kolla på ebay motors uk så hittar du säkert en sjysst billig.

Sprillans... lacka om?

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-TL1000...arts?hash=item33556ccf18&_trksid=p3286.c0.m14

Last edited:

Abrakadabra

Sporthojsnörd
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
>1

Kolla med spinnin-wheel. När jag var där för några månader sedan hade han lite kåpor. Finns det ingen i din färg så kan du lämna in den på lackning och få den precis som du vill. :tummenupp

Jag har läst den men vill även kolla med gamlingarna här som varit med ett tag (erfarenhet :Bugar).

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...