Octofinger
Tokfan
Fy fan va blöjor man byter.fasen Ivar har du tid att hänga här gå och byt blöjor istället
Sen tänkte jag få ihop hojen så jag kan köra den en gång i år iaf. Ska gå ner 4kg också...
Fy fan va blöjor man byter.fasen Ivar har du tid att hänga här gå och byt blöjor istället
Fy fan va blöjor man byter.
Sen tänkte jag få ihop hojen så jag kan köra den en gång i år iaf. Ska gå ner 4kg också...
ja konstigt nog så lägger man på sig lite helt plötsligt
ja du vänta bara tills dom fylls upp så det rinner över
Moahahaha gick ner 6 kg under graviditeten och har gått ner totalt 9 kg nu
Angående blöjor, vänta bara till dom börjar äta burkmat... En heeeeelt annan femma
Moahahaha gick ner 6 kg under graviditeten och har gått ner totalt 9 kg nu
Angående blöjor, vänta bara till dom börjar äta burkmat... En heeeeelt annan femma
bebistråden.se ?
satan va fet du måste ha varit
har nog inte lagt på mig så mycket direkt utan mer tappat formen men det ordnar sig snart igen
ja om 3 månader så är det ju dags för smakportioner hoppas sen mer på att hon vill äta hemmagjord mat är ju rätt simpelt när man ändå lagar till sig själva samt mycket billigare men det visar sig
Någon som vet om en powercommander ifrån en TL1000S -98 passar en TL1000R -99?
På vilken sida står det om att ställa ventilerna i denna tråd?
Eller, är det meckigt att göra på TLR?
Hur ofta gör ni det?
Jag har inte gjort det så det kan jag inte svara på.
Men på första sidan finns länken till tlzone och vault där och ladda sen ner manualen till din hoj så står det i den hur du ska göra.
Låg väl på 110 innan. Nu är man under 100 iaf, målet till nästa sommar är 95 när jag graderar till svart bälte i karate...
Tjosan.. Nu är det så att min bakdel, den övre plasten, har en del sprickor i sig i fästen och även i skruvarna på undersidan. Funderar på att försöka hitta bakdel till en gul tiller för detta. Kollade förbi Bike i trollhättan och en sådan orginaldel kostar 7300:- och det känns som att jag kan få tag på en billigare.
Det jag undrar är om jag annonserar efter en sådan på TL-zone, vad heter det på engelska?
Tack för länken, men det är mer delen den du länkade sitter i.. själva kutsen kan man sägakolla på ebay motors uk så hittar du säkert en sjysst billig.
Sprillans... lacka om?
http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-TL1000...arts?hash=item33556ccf18&_trksid=p3286.c0.m14
Typ en sån här?Tack för länken, men det är mer delen den du länkade sitter i.. själva kutsen kan man säga
Edit: Hittade namnet, SEAT UNIT hette det.. här ska letas
Tjosan.. Nu är det så att min bakdel, den övre plasten, har en del sprickor i sig i fästen och även i skruvarna på undersidan. Funderar på att försöka hitta bakdel till en gul tiller för detta. Kollade förbi Bike i trollhättan och en sådan orginaldel kostar 7300:- och det känns som att jag kan få tag på en billigare.
Det jag undrar är om jag annonserar efter en sådan på TL-zone, vad heter det på engelska?
Jag har inte gjort det så det kan jag inte svara på.
Men på första sidan finns länken till tlzone och vault där och ladda sen ner manualen till din hoj så står det i den hur du ska göra.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|