Ricken
Gudomlig sporthojare
Du kan få klämma på min3132840jag saknar min Lovely... enormt!
Du kan få klämma på min3132840jag saknar min Lovely... enormt!
Du kan få klämma på min
Det hjälper mig3132980Haha jooojooo...
Vad fan hjälper det? Det är ju inte min Lovely..!
Det hjälper mig
Skaffa dig en ny då, får du inte ut på försåkringen på den förra?
Skit i o resa, en hoj räcker längre, iallafall som vi andra kör dom...
jag saknar min Lovely... enormt!
Tufft, ännu en återfallsknutte på vägarna o se upp för...3133017Ja jävlar pågar. Idag fick jag ut å köra hoj!!
Blev en liten sväng med bruden på bönpallen. Lite mycket trafik på alla möjliga vägar, men vaffan - jag får köra hoj igen!!
...men vaffan - jag får köra hoj igen!!
O vad var Lovely för nån model då? (För en som inte hört om den förr...)
Och vad hände...?
Lovely var en TLS. Kom en bil mitt på vägen, fick inte plats, väjde, fick framhjulssläpp och hamnade i diket..
Ja, fruntimmer kör ju lite hur som helst dom3133073Aj, det lät som det gjorde ont... Men du klarade dig i alla fall
Man blir ju förbannad när man hör hur en del kör, men de e inte helt ovanligt tyvärr..
Du får väl lägga in en bild när du skaffar en ny
PP
Aj, det lät som det gjorde ont... Men du klarade dig i alla fall
Man blir ju förbannad när man hör hur en del kör, men de e inte helt ovanligt tyvärr..
Du får väl lägga in en bild när du skaffar en ny
PP
Ja, fruntimmer kör ju lite hur som helst dom
Ja, fruntimmer kör ju lite hur som helst dom
Jag vinner sällan snällhets tävligar i den här tråden.3133087Det var inte snällt, men; 5 poäng till dig...
... Lovely däremot träffade fler..
Det blir en ny TLS när jag kommer hem från Australien iaf, det har jag redan bestämt mej för!
Trevigt! Blev det några rester kvar att bygga på eller åkte allt till skroten?
...hatar att mecka...
Jahapp, det blev affär på den gröna som jag länkade till ett par sidor bak. Tyvärr så testade vi den väl inte tillräckligt innan jag slog till så det e ju lite småfix på den.
Tempen ligger på 60grader cirkus på motorväg, pendlar en hel del så jag misstänker ju att termostaten inte gör något vidare jobb.
Nya bakdäcket som jag fick med är monterat (Continental Contiattack(?) 190/55)
Motor missar och tjuvstannar och har sig vid krypkörning. Känns som att det är någon luftventil eller nåt som öppnar när man precis vrider litegrann på gasen. Den går rent o fint hela vägen till rött sen iaf.
Trodde jag köpt en touringhoj med lite sportambitioner, men det verkar snarare vara en sporthoj med lite touringambitioner. Kanske e halvkåpan som lurar mig.
Hursomhelst, lite mek finns att fixa på den men ack va kul det e att åka runt o fisa.
Stekte för övrigt upp en RD350 ikväll vid ett rödljus i årsta
Annonsen är ju borta, men vad är det för årsmodell? Kan vara lite kylsystemsfix på 97'orna.Jahapp, det blev affär på den gröna som jag länkade till ett par sidor bak. Tyvärr så testade vi den väl inte tillräckligt innan jag slog till så det e ju lite småfix på den.
Tempen ligger på 60grader cirkus på motorväg, pendlar en hel del så jag misstänker ju att termostaten inte gör något vidare jobb.
Förmodligen behövs en justering av TPS.Motor missar och tjuvstannar och har sig vid krypkörning. Känns som att det är någon luftventil eller nåt som öppnar när man precis vrider litegrann på gasen. Den går rent o fint hela vägen till rött sen iaf.
Trodde jag köpt en touringhoj med lite sportambitioner, men det verkar snarare vara en sporthoj med lite touringambitioner. Kanske e halvkåpan som lurar mig.
Hursomhelst, lite mek finns att fixa på den men ack va kul det e att åka runt o fisa.
Stekte för övrigt upp en RD350 ikväll vid ett rödljus i årsta
Jag är åtminstone inte 50+ på ny Harry Parkinsson, med en sväng på morsans vespa 1970 som senaste hojerfarenhet.3133032Tufft, ännu en återfallsknutte på vägarna o se upp för...
3133057Grattis! Va va det du gjorde för att förtjäna detta grymma straff ? Du körde väl inte för fort ?!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|