J-Bone
Ny medlem
Man får vad man betalar för.. som vanligt...
Mitt problem är egentiligen att växelpedalen är slapp, fästhålet runt fotpinnen verkar vara för stort och gör att det känns orpecist när man växlar. Kan röra pedalen både i höjdled och sidled.
Så frågan är ifall man skall skaffa nya rearset eller om man skall modifiera befintliga...
Sen tycker jag du får ta ut hojen och åka en sväng söderut någon dag, så kör jag norrut.. skulle vara kul att se din maskin.. säkert massa grejer som jag "måste" fixa till på min för att kompensera att jag inte kan köra motorcykel!
Du verkar ju vara duktig på att skruva och fixa så för din del är det inga problem att få till dem som du vill ha dem, jag trivs inte alls med positionen på originalen så rearsets är ett "måste" för min del. Sen tilltalar det mig att de är kraftigt gjorda och fäster i alla tre hålen och att änden på fotpinnen har en plast slider så de kommer förmodligen tillsammans med mina vanliga krashpuckar att skydda mina akra headers vid en marksyning, kan man hoppas iaf
Absolut, vore jäkligt kul att möta upp och TjÖra lite å snacka skit, har fortfarande en del "to do" grejer på min bara innan den är fit for fajt, men det ska förhoppningsvis vara avklarat snart.