Jag tror jag väntar på min kontakt istället...
Då är det bara hålla grejorna i knäet som gäller. He He
Japp med lite tejp på,snacka om Rinkebymeck
Menar du dom yttre sruvarna med "brickan" under som man ser ytterst,dom skall väl bara dras med 11 NM så det är väl bara trycka in en kil av gummi tyo en dojja o hålla mot. 11 nm är ingenting.*ÅKE* för faan, tipsa mig nu vad jag ska hålla fast kopplingskorgen med så den inte spinner när jag ska dra fjäderbultarna
Nä inte dom, "tornen" som fjädrarna träs över ska dras med 23Nm men det finns inget som håller emot när man tagit av tryckplattan så det bara spinner....
Nä inte dom, "tornen" som fjädrarna träs över ska dras med 23Nm men det finns inget som håller emot när man tagit av tryckplattan så det bara spinner....
Aha jag svetsade ett verktyg för att få bort koppling och "svänghjul" från veven.
Leta efter ett oljefilterverktyg i plast med en gummistropp som man lägger runt oljefiltret med som jag tror kan räcka som mothåll, tror den räcker runt inre kopplingskorgen ?
Jo det går ju det med,säg till innan bara så jag har tid o leta efter det på ägorna. Mitt är bättre än det på bilden du visar //coool *ÅKE*Hm.. kanske har ett sånt nånstans... kan funka, annars måste jag nog komma å hämta ditt verktyg
fick ett litet bekymmer nyss med min tlr, den stod på tomgång medans jag tog på mig kläderna o när jag hoppade på den och välte upp den från stödet så slocknade instrumenten samt alla lysen..
det går att starta o köra men annars är allt dött, vad ska jag börja kolla? verkar inte vara kontakterna i framdelen på hojjen iaf.
Säkringarna?
Kul o se att gammelman o Boner är vaken i tråden fortfarande.
Hur går det för dig då Åke?
Hinner du med nåt mer än att jobba nu för tiden?
Ni som har infällda blinkers i bakkåpan på TLR.Har föe mig att dom kommer från en pegoeut eller hur det nu stavas. Vilken modell kommer den ifrån har för mig att det var 206 men är inte säker.Kommer dock ihåg att det är en skärmblinkers.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|