Gummianka
Ny medlem
Hallå pååågar!
Jag har framskivor i bra skick till en TL1000R 99..
Någon som vill ha
Jag har framskivor i bra skick till en TL1000R 99..
Någon som vill ha
Hur gjorde du för att fästa dom? Jag har ju det "nyare" m4 systemet med kolfiber ändar. Har du samma eller har du det äldre med fria slutrör? Har funderat lite på hur jag ska få dit insatser till nästa bes. Lär ju inte gå igenom då efter 2 års urblåsande.
Sitter och funderar på en ny framlykta till hojen, någon som har tips på ekonomisk och snygg sådan?
Sneglat lite på en nyare EXC lykta men inte hittat någon för under tusenlappen hittills
Jävla böter, jag skulle fan köpa bitubo dämpare för denna lönen
Böter? Varit olydig?
Aaaah.. shit.. missade att svara på detta.
Jag har de gamla med fria slutrör. Jag är pragmatisk. Jag borrade ett hål i dem på undersidan, bara lagom litet för att skruven på DB-killern ska gå igenom.
Använd bra borr för de är väll rostfritt stål eller nått.. för jag kommer ihåg att de vart hårt som f-n att dra igenom...
Hittade ingen närbild på det, (men ska ha någonstans...) jaja, skickar med en bild på vilken version jag har iallafall.
(och det är ju aldrig fel att whora lite hojbilder...)
View attachment 387478
Nu har jag skaffat hoj igen... ingen tiller denna gången dock!!! Hoppas ni har en fin hojsommar allihopa!!!
Ingen fara. Förstod nästan det. Blir lite pilligt o borra i mina så jag tror att jag helt enkelt skiter i det
o fortsätter chansa på bes. O whora lite är ju aldrig fel.
Gör det!
Allt över 200 blir olidligt, jag kör naket för att det är säkrare
Faan den här har gjort mig sjukt sugen på att köra naket!
Hjälp mig med tips på andra bakdelar som skulle funka, kanske utgå från bilden ovan om nån är duktig i PS?Fnular lite på gsxr k3 kanske... sv1000? Vill att den är kort och gärna flyter in med linjerna från tanken.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|