133rwhp omappad
Inga fwhp???
133rwhp omappad
tanken är iaf att min ska bli banmässig till sommaren, framförallt gaffel och bromsar som behöver översyn förutom planerna på naket. vore ju kul att pricka in nån bandag med flera entusiaster där, har inte gjort det på evigheter... varför inte gotland?
Inga fwhp???
Nej inte än! Bara bromskraft! Funderar att mecka på KERS så att jag får lite extra putt!
Eller har du några tipps?
Pedaler! ��
Haha! Om ungarna gråter beror det på något annat För på min gård flockas ungarna kring mig när jag traskade mot hojen och dom riktigt modiga så som min dotter och några få till ställde sig strax bakom och skrek av förtjusning när vidundret snurrades igång Lite vrid på rullen så trillade de nästan bakåt. Men grät.... nja
Gixxern låter rätt gott också med sitt arrow helsystem Råkade dundra igång den hemma i köket förrförra lördag natt efter lite för mycket findricka
Går i tankarna och funderar på att köpa en Tl 1000 men undrar hur chassit är är den lätt svängd eller måste man bryta in den i böjarna ? Fungerar den att använda på sin Norge semester och vad är bränsleförbrukningen kan vara bra att veta när man gör längre etapper.
Vad skall man tänka på när man letar efter ett bra objekt ?
Nu har jag startat 2an o här finns det lite bilder o info http://mattebusa.se/forum/viewtopic.php?f=31&t=539&p=918#p918
Någon som har erfarenhet av hur skilnaden på chassi uppträdandet är på S- R
Vilken är att föredra eller är det bara en design skilnad eller finns det fler detaljer som är betydande än ramen ?
Det finns kanske något fint objekt här på forumet till salu som inte är sönderskruvat !!
Bygger du en banhoj??
Ska bli kul att följa.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati