Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Håller med J-bone, köp ett lastoberoende relä för en hundring, så är problemet löst.
Pratade med min bror igår, och det hade tydligen gått bra! Du ska ha ett stort tack för passagerardynan!!Hallå gubbar! Gör ett sista försök att bli av med några saker här. Om någon av någon outgrundlig anledning vill ha original bakskärm/kedjeskydd samt stänklappen till en tillis -97 så får han de. Har även manualen och passagerardynan.
Annars åker det till tippen
Fan nu äre inte långt kvar tills min nya sucka får komma ut å känna på bana Ska bli kul att känna skillnaden från tillisen
Pratade med min bror igår, och det hade tydligen gått bra! Du ska ha ett stort tack för passagerardynan!!
Har börjat vårmecket med traktorn
Fick hem lite godis till min hoj (och andra hojar) igår, ska ta tag i det som ska åtgärdas inför säsongen nu snart.
View attachment 416815
Fick du bra pris på 5100:an? Jag tänkte beställa från 24mx, men dom verkar ha slutat med Motul...
Nu överväger jag att beställa Motul över nätet eller köra OKQ8 SBK. OKQ8 verkar ha ändrat till 10w50 istället för 10w40. Någon som testat nya 10w50 i sin TL än? Fungerar det lika bra?
Jag kör med OKQ8 10w50 ,det funkade bra idag och förra året
Fick du bra pris på 5100:an? Jag tänkte beställa från 24mx, men dom verkar ha slutat med Motul...
Nu överväger jag att beställa Motul över nätet eller köra OKQ8 SBK. OKQ8 verkar ha ändrat till 10w50 istället för 10w40. Någon som testat nya 10w50 i sin TL än? Fungerar det lika bra?
Jo man spar en bit över 3kilo! Bitubon funkar hyfsat men e grov på retur instälningarna o dämpningen
okänslig! Fick till den rigtit bra på Gelleråsen 2013 o körde samma inställning 2014! Men när jag åkte mindre vägar(ca50mil) (+80 totalt på en dag) med gropar o spår tjälskador så slog den på returen, jag vet inte om den ger upp om den misshandlas för den e liten (liten oljemängd) så om den överhettas o tappar orken! Skulle nog satsa på någon annan eftermarknads dämpare om jag skulle köpa idag! funderar på att lämna in dämpar hos någon som kan sånt o kolla upp den! o montera på original klumpen på 1an! Det sitter ju en Öhlinare på 2an.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|