Octofinger
Tokfan
Lite lång väg att hämta bara.http://www.blocket.se/vi/14454842.htm?ca=23_3_s
Lite sugen är man ju...
(som om jag behöver en till...)
Håll käften Lasse.
Lite lång väg att hämta bara.http://www.blocket.se/vi/14454842.htm?ca=23_3_s
Lite sugen är man ju...
(som om jag behöver en till...)
Håll käften Lasse.
Lite lång väg att hämta bara.
Håll käften Lasse.
Den där Laverdan har jag tafsat på IRL
Äh, jag var ju på väg till Frankfurt am Main (minst 10h enkel resa...)för att hämta en ram, men va fan, så sålde han den bara så där...
Tyckte säljaren var lite strulig, så det var lixom inte snack om att skicka pengar och "hoppas på det bästa". Frank (från TLZ) har även snackat med honom (för min räkning) och i tisdags skickade han mail om att ramen inte var såld och att jag kunde köpa den, och sedan när frank ringde på kvällen var den såld...
Meh
I bland hatar jag SH...
Här gick jag i tron att det inte fanns så mycket godis att köpa till XR'n. Alltså, bling saker som var värt att skaffa då alltså.
Och så får man tippset om detta...
http://www.xrsonly.com/content/inde...category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=77
Här finns ju alla de saker som jag letat efter jätte länge. Och som jag verkligen behöver (JO det gör jag visst )
Har en TLS på gång, som jag har chansen att få omlackerad.
I dagsläget är hojen orange, vilket passar jäkligt bra.
Men jag kan inte släppa tanken på att den nog vore galet snygg vit, vad tror ni är det idiotiskt?
Skulle inte jag göra om jag va du. Skitfult. Dessutom skulle jag få ändra mina planer på vit lack då...
Nytt ämne;
-jag vill väldigt gärna byta bort min stora svarta luftburk till nåt smidigare. Vad e bäst? Nån som har bild på "racefilter" som nämndes på tråden nån gång tidigare. Nåt å tänka på med alla dessa orginal vakumslangar som sitter överallt ?
Har en TLS på gång, som jag har chansen att få omlackerad.
I dagsläget är hojen orange, vilket passar jäkligt bra.
Men jag kan inte släppa tanken på att den nog vore galet snygg vit, vad tror ni är det idiotiskt?
ahha det var det som du har ollat runt efter en ny ram vilken typ mer info tack även om det nu inte blev något köp så nu har du ju vipspengar att handla för
efter en snabb titt så kom jag fram till att du kan bränna $2500 på motordelar i ett nafs med HRC powerup kit som start sen fanns det ju en del till undrar om det finns liknande för DRZ400
Vita TLR är skitsnygga! Jag har bara sett en Vit/blå TLS, och den var snygg. Så det är ingen tokig idea alls!
Fundera på om du vill ha lite glitter i färgen också, eller om det ska vara "platt" vit.
"Platt" vitt var tanken som slog mig.
Ju mer jag tänker på det detstå sugnare blir jag, tror det kan bli skitsnyggt...
Har en kompis som jobbar mycket med fotoredigering, riktigt duktig. Vi ska ta bilder efter helgerna och prova olika färgkombinationer på min TLS, bland annat vit.
Om du inte har bråttom kan du få kika innan du börjar kladda...
Kan fredde ha vita fälgar kan du nog ha vit plast.Alla japanska R-bilar är väl vita?!? Men en pearlvit TL med svart ram vill jag ha... Visst man får tvätta lite mer men vafan... JAG tycker iaf att det är schnyggt!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|