TLRR
Guest
Nu har man ägnat en hel halvtimme åt att skriva under signatur,på all mina delar o moddar,så tar skiten inte emot mer än 625 tecken.det får man först veta när man försöker spara det.
Last edited:
Hej !!
Köpte en TLR i Oktober väntar nu bara på att det skall bli vår så man får köra upp teorin är fixad.
Polarn lovade skicka lite tips via mail till mig, som jag kunde dra vidare till dig o de som vill här på tråden. Han e borta ett par dagar men e tillbaks i mellandagarna vid burken...
Förresten; hur lägger man till och tar bort trådar från " mina sparade länkar" ? Hittar det inte...
Hej !!
Köpte en TLR i Oktober väntar nu bara på att det skall bli vår så man får köra upp teorin är fixad.
Putte köpte inte du Vandriver´s intigrerade bakbroms reservoar som var extra vinklad ? Lägg upp en bra bild på den monterad tack. O Gott Nytt År.
Den går väl inte igenom besiktningen utan "fönster" för yttre beskådning av nivån för bromsoljan,har för mig det är så om det inte blivit nya EU regler ?
Jag har inte fått den ännu.
Jag tror det är det paketet som kommer kl 16:00 till posten. Men är inte säker på vilka bitar han stoppade i paket 1, och vilka som kommer i paket 2.
Den gamla gick igenom, så den nya borde gå igenom oxå. Sådanadär regler brukar sällan vara retroaktiva.
Och, imho, den är mest för syns skull. Vem behöver en extra bakbroms?? finns ju motorbroms så det räcker...
@Ricken.
Japp, finns en v1.2 för Gilles Toolings rear set. Var limited ed. i början, men jag tror nog att han kan göra båda två i fortsättnignen.
Ironiskt nog så kanske jag har lite delar tillsalu senare i vår...
"Mint condition", aldrig använda...
Ett litet urdrag från vår systertråd- GSX1100 tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3331000&postcount=3580
Skönt att se att vi inte är de enda som har problem.
Måste vara något magiskt med kanjii S'et som förgiftar våra hjärtan.
Och, lite mer från systertråden.
En drömhoj är till salu. :dräggla
http://www.blocket.se/vi/14471418.htm?ca=9_s&last=1
Hade jag haft de pengarna liggande och inte skulle köpt hus (letar fortfarande, är ju för fan apsvårt att hitta något som inte kostar +3 mille ...) så hade jag förverkligat den drömmen.
Wroom Wrooom!
DIBS på Yoshi kopplingskåpan och bakbromsvätskebehållaren
Nä men se där Den katanan måste jag köpa som andrahoj och skjutshoj. Tack Putte ska genast ta kontakt med säljaren
Tror mina frågor försvann lite i alla jul & nyårs hälsningar.
Fundering 1: Vad kör ni på för bromsvätska respektive kylarvätska?
Fundering 2: Kör ni med vanligt grafitfett till hjulaxlarna eller använder ni något annat?
Fundering 3:Någon som bytt hjullager utan att använda specialverktyg, vad ska man använda?
Fundering 4: Passar några andra lager än Suzuki original hjullager? Har två bakhjulslager men behöver framhjulslager me...
Blir väl pulverlack av fälgarna nästa vecka, ska åka till Bike City i Lule och beställa lite grejer oxå.
Fattar inte varför det är så dött i tråden, det är väl nu man har tid att skriva när det inte är säsong?!? Eller bor alla ute i garaget nu under vintern.
/
Stefan
Du har sedan länge dibs på Yoshi kopplingskåpan
Jag får se vad som händer i vinter / vår vad jag ska behålla och vad som ska säljas. Förhoppningsvis säljer jag inget. Men i och med att tysk fjutten stulade så mycket och sålde kittet framför ögonen på mig så jag har nu bestämt mig för att sätta MC byggt på Pause tills jag köpt huset och fått allt det där klart. Det är dumt att "slänga" ut 60-90k på ett hojbygge när jag igentligen behöve de pengarna till lagfart, skuldbrev och fan och hans moster med menlösa papper som man måste punga ut för vid hus köp, och för att inte glömma kontant insatsen...
Sååå jäkla läcker hoj den där!!!
PS. Stackars den spättan som sitter bakpå den där dragstern.... DS.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|