Den verkar fin och i originalskick utom dämparna , får du den för 55 k så är det nog bara och köpa om allt är som den utger sig vara.och så närma dig.
1150 mil är ju ingenting.Har den gått så lite så är gummit på fotpinnarna nästan intakta i nyskick,plus mät skivorna som inte borde vara mycket slitna ,där kan man bilda sig en uppfattning om att milen på hojen stämmer och givetvis det övriga skicket med besiktningsprotokoll,Står det sedan Metzeler M3 på däcken så är det originaldäck på men det kan ni ju redan väl.tja vad mer...
Ser att det är en okapad innerbakskärm på den.om du vill ha bort den eller kapa den för en snygg undertail ,så har jag en färdigkapad på rätt ställen för undertail om du köper köper hojen vill säga,att byta med ev en JMR undertail oxå och jag står för frakten samt att jag har urkapade/lättade, snyggt gjort (impade på Lasse ) fotpinnsplattor och bearbetad växelpadal och bromspedal allá Yoshi att byta mot fina original grejor.
Okej verkar ju vara intressant med undertailen. Ska nog åka o titta på hojen i helgen ifall han hinner. Han skickade lite bilder och den verkade vara i jäkligt fint skick. Några tips på vad man ska kolla extra noga på en tlr??