tl1000larsson
varför eller hur ?
Nä jag har aldrig skrytit om att jag kör bra för de gör jag inte. Men att TLRen äter däck till frukost har jag dock sagt..![]()
skojar bara lite med dig fredde mannen
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
finns ändå ingen som sköter om sin TL som du
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Nä jag har aldrig skrytit om att jag kör bra för de gör jag inte. Men att TLRen äter däck till frukost har jag dock sagt..![]()
ska inte du jobba på dagarna![]()
Det är ju det jag gör! Hur tror du annars jag skulle ha tid att sitta på TLZ och SH?![]()
![]()
hade för mig att du skröt om att du nötte ut däcken på kanterna före på mitten och att du gjorde av med 3 par puckar per säsong![]()
Tjena Grabbar och god fortsättning på er alla.Tyvär så ska jag nog sälja min tiller för lite andra hojprojekt vet ni någon som är sugen på en röd TLR 98 så hör av er.Vi hörs Martin
Hörde du inte piskan i bakgrunden?men skärp dig nuför i helvetehar ju inte ens hunnit se hojsatan
![]()
men god fortsättning på dig med min vän![]()
om jag hör något så hojtar jag tillvad har du på gång
![]()
Grattis!Var och tittadepå den här http://www.blocket.se/vi/14726385.htm?ca=17_s i söndags och det blev köp.Helt otroligt skick. Hade gått 1194 mil. ny servad. Nästan så man blev gråtfärdig.Hoppas nu bara att det inte är några gömda fel. Men jag kunde inte se något eller höra nåt.
Var och tittadepå den här http://www.blocket.se/vi/14726385.htm?ca=17_s i söndags och det blev köp.Helt otroligt skick. Hade gått 1194 mil. ny servad. Nästan så man blev gråtfärdig.Hoppas nu bara att det inte är några gömda fel. Men jag kunde inte se något eller höra nåt.
Har du sålt den? är jäkligt intresserad.
Någon som vet om tlr vindruta passar tls? Är på jakt efter en svart vindruta!
Var och tittadepå den här http://www.blocket.se/vi/14726385.htm?ca=17_s i söndags och det blev köp.Helt otroligt skick. Hade gått 1194 mil. ny servad. Nästan så man blev gråtfärdig.Hoppas nu bara att det inte är några gömda fel. Men jag kunde inte se något eller höra nåt.
Man Får väl ta en titt på tlzone och se vad det är för grejer.
Man tackar!! Fler bilder kommer snart så fort jag fått hem den. Ska hämta den på torsdag. Får väl ta en titt på tlzone och se vad det är för grejer.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |