Hmmm känns lite som om man sa nåt roligt som man själv inte fattar..
Hmmm känns lite som om man sa nåt roligt som man själv inte fattar..
jo du det har blivit rätt dyrt för alla som har tittat in där man börjar med nått litet som barnett fjädrar för nån hundring och slutar med kolfiber/magnesiumfälgar för 18 000
Mmmmh Vit
Var för övrigt och hämtade mina pulverlackade fälgar idag, kan sammanfattas med ett ord:
SUPERNAJJS
Ska ta nån bild oxå
Du kommer få putsa en del kan jag intyga ...men det är det värt
SV:n har helt annan dämpare, dom har ingen rotationsdämpare så fjäder o allt sitter i samma, monterad mitt i svingen. Så då bör det vara en annan, men helt säker kan man ju aldrig vara.En korkad fråga. Surfade på på E-Bay och hittade en Bitubodämpare till Sv650 99-02. Passar den på Tl?
Misstänker att den inte gör det men frågar man inte får man inget veta
Jag fattar inte,om de kryssar i paketet som gift (gåva) ska det ju inte bli moms o tull (vilket jag tror Octo ordnat vid köpet)
Men det är väl inte mer en rätt,så mycket som han sluppit moms/skatt då blev det inte SÅ mycket billigare som om du köpt drivpaketet här i Sverige ?
Så vi ska börja be dom skriva att det är böcker då istället, så om grejorna blir stoppade så blir det bara 6% moms, och då kan man ju till o med skriva riktiga värdet på det oxå så är det ju försäkrat rätt oxå då.Skitsnack
Så vi ska börja be dom skriva att det är böcker då istället, så om grejorna blir stoppade så blir det bara 6% moms, och då kan man ju till o med skriva riktiga värdet på det oxå så är det ju försäkrat rätt oxå då.
Tycker att hela det här momsandet är helt stört...
Säg att jag skickar en pryl till US för bearbetning. Då ska de betala tullavgifter och moms på den trots att den egentligen inte har nåt värde för dem. Sen ska jag återigen betala moms och tull på den när den kommer tillbaks, trots att jag redan betalat moms när jag köpte den från början i Sverige.
Det bästa jag varit med om var att jag fick betala Tullavgiften ( 6% ) men ingen Moms... Det var ändå rätt dyra grejer, så ibland undrar jag vad de håller på med...
Van skickade i alla fall "a late x-mas present" till mig, och den vart det inga skatter på
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|