Här kommer lite fler bilder på mitt inköp ifall det är någon som är intresserad av att se.
Här kommer lite fler bilder på mitt inköp ifall det är någon som är intresserad av att se.
Naajs.Här kommer lite fler bilder på mitt inköp ifall det är någon som är intresserad av att se.
Absolojtely!Jag har möjligheten att låta tillverka en lite roligare övre gaffelkrona till TL och lägger ut ett par bilder med ex. på den design jag tänkt mig.Finns det nåt intesse för en sådan eller andra designer ? jag vet inga priser ännu men blir vi några stycken så blir nog priset överkomligt kan jag tro.Eloxering av olika färger kan jag ev. fixa beroende på om den firman jag tänker på inte är fullsmetad av jobb.Nå låt höra
Jag har möjligheten att låta tillverka en lite roligare övre gaffelkrona till TL och lägger ut ett par bilder med ex. på den design jag tänkt mig.Finns det nåt intesse för en sådan eller andra designer ? jag vet inga priser ännu men blir vi några stycken så blir nog priset överkomligt kan jag tro.Eloxering av olika färger kan jag ev. fixa beroende på om den firman jag tänker på inte är fullsmetad av jobb.Nå låt höra
Den såg mycket fin ut, får man fråga var du fick tag på den? Hur mycket kostade den? Var finns den bästa (billigaste) försäkringen?
men skärp dig nuför i helvete har ju inte ens hunnit se hojsatan
men god fortsättning på dig med min vän
om jag hör något så hojtar jag till vad har du på gång
Sluta fjanta o behåll hojen. :fegisHär finns en fin Tiller iallafall till salu
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=12549
Tjena jag har har varit sugen på att åka i skogen och sprätta mossa och spruta lite grus samt vill prova åka motard men har för tillfället inte råd med 2 hojar (som vissa ) så just nu lutar det åt en XR650R med offroad/motardhjul mn vi får se vad som händer
ey va fan sticksåg och en platta alu
Här finns en fin Tiller iallafall till salu
Tjena jag har har varit sugen på att åka i skogen och sprätta mossa och spruta lite grus samt vill prova åka motard men har för tillfället inte råd med 2 hojar (som vissa ) så just nu lutar det åt en XR650R med offroad/motardhjul mn vi får se vad som händer
Kicka?Hade själv tlr i sommar men sålde den o köpte en ktm 660 04 Fan vilken rolig maskin det är ångrar inte mig en sekund, Sen så är det ju ganska manligt att kicka också bara plus
Hade själv tlr i sommar men sålde den o köpte en ktm 660 04 Fan vilken rolig maskin det är ångrar inte mig en sekund, Sen så är det ju ganska manligt att kicka också bara plus
Här finns en fin Tiller iallafall till salu
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|