Ricken
Gudomlig sporthojare
Den där var väl ute ifjol oxå va?
Men då var det väl byggaren som sålde?
Men då var det väl byggaren som sålde?
O ingen köpte den då och ingen lär köpa den nu...
Huha! Vad för "vettig" person trimmar en TLS... Det är ju en gubbhoj
:rickenretasrivas
Hallå,
Koppling och växellåda:
- De bitar som sitter i TL'ens drivlina, sitter några av dessa delar i andra Suzukis? I så fall vad och vilka?
Motor:
- Hur mycket effekt tål ett TL-block? Skiljer det något i motorns grundkonstruktion mellan en TLS och en TLR, typ tål en av dom mer effekt än den andra?
Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com
Det där räcker ju en bit (att sen ta sig dit är en annan femma).En TL motor är aningen känslig för extrema effektuttag, dom siffrorna
som jag kommer ihåg ifrån huvudet är mellan 150-160 hästar på bakhjulet
sedan ( redan där! ) har du problem med veven bla.
TLR:ens block är samma som TLS ( senare än -98 ) men det skiljer en del till TLR:en fördel, smidda kolvar, vassare kammar, bättre smörjning.
Angående drivlinan, Suzuki är ju ofta väldigt smarta och använder oftast samma bitar i olika hojar och under lång tidsperiod. Men jag har aldrig sett en översättningstabell på koppling, växellåds drev och liknande mellan olika Suzuki men jag skulle inte bli förvånad om där är mycket korspolinering mellan modellerna.
Jag såg annonsen för ett tag sedan och ska ringa honom nästa vecka om ingen har nappat. Annonsören själv bjuder ju in till prutning och det mesta verkar ju vara med trots allt, kan vara ett bra grundämne.Om jag har missat något så kommer säkert någon annan här att fylla på efter skratten har lagt sig runt om 200hästars TLS:en!
Det där räcker ju en bit (att sen ta sig dit är en annan femma).
Intressant. Speciellt det dör med kolvarna och smörjningen, det är alltså 98 och uppåt man helst ska sikta på.
Kolla en 200hk TLS!!!
http://www.blocket.se/vi/13165198.htm?ca=23_10_s
kanske någon som är manlig nog att köra en riktig hoj istället för en liten retta
rinirickensställe
Vilka retards... Orka!3140199MOHAHAHAHA!! jävla polkagris!
förresten!,, ingen som säljer en komplett "instrumentpanel" till en tiller? hela skiten blev snott när hojjen stod på motorvägen 1 ½ dag efter att kedjan gått av o slagit sönder kopplingskåpan så oljan sprutade ut över bakhjulet!! .. kommer tillbaks med släp nån dag senare och tycker mig se att allt e orört tills jag kollar in under kåpglaset!! jävla tjuvjävlar!! Och är det svårt att dra dit en "Acewell 9315" istället? dvs är det några skumma spärrar eller likn i originalen som man måste ha??
Jag har lyckats böja min fotbromspedal (TLS), det är inte så att någon av er har en extra liggande? Isåfall, vill ni sälja den? PM:a mig isåfall.
Eventuellt kommer jag försöka värma upp och banka skiten ur den jag har, men bäst vore förståss en "ny".
Tacksam för hjälp!
"Under våren och sommaren är det väldigt många som ansöker om körkortstillstånd och godkännande som handledare. Handläggningstiderna är därför längre än normalt, cirka fyra för tillstånd och åtta veckor för handledare. Även trafikenhetens telefontjänst är extra hårt belastad. Vi beklagar verkligen detta och arbetar på så fort vi kan."
Länsstyrelsen i sthlm Hur fan kan det ta åtta veckor för ett jävla papper.
Länsstyrelsen i Norrbottens län har tagit betydligt längre tid på sig. Skickade in papper i Maj och har ännu inte fått godkännande som handledare. Polaren som jag skulle övningsköra med kör upp på Tisdag... Fattar inte vad det är som tar sån jäkla tid...
//
Stefan
Du är väll inte bitter?Förmodligen avståndet mellan kaffeautomaten och fikarummet, och sen nu när man inte får röka inne så måste dem ju gå ut för att dra i sig ett par röda prince. Sen e det dags för lunch. Och sen är det gemensam gymnastik, men det skippar dem och tar en kaffe och ett par cigg, sen är det dags att börja packa ihop inför fikarasten. Undrar om man kan få be om att få komma på studiebesök på kontoret där.
Det är inga problem att rikta den.... en gång!
Lägg den i ugnen på 250 grader, låt den ligga där en låååång stund.
Ha allt färdigt så du kan plocka ut den, sätta den i skruvstädet eller
liknande och sedan är det bara att knacka rätt den!
Låt den svalna i lugn och ro!
Detta fungerar kanon.... en gång! Sedan hade jag nog köpt ny!
Lycka till!
R
Jag sökte som handledare åt en kompis i maj/juni nångång, det tog inte en vecka heller.3141035Länsstyrelsen i Norrbottens län har tagit betydligt längre tid på sig. Skickade in papper i Maj och har ännu inte fått godkännande som handledare. Polaren som jag skulle övningsköra med kör upp på Tisdag... Fattar inte vad det är som tar sån jäkla tid...
//
Stefan
Vad betyder GSX-R?3141859Vad betyder TL?
På riktigt alltså...
"Under våren och sommaren är det väldigt många som ansöker om körkortstillstånd och godkännande som handledare. Handläggningstiderna är därför längre än normalt, cirka fyra för tillstånd och åtta veckor för handledare. Även trafikenhetens telefontjänst är extra hårt belastad. Vi beklagar verkligen detta och arbetar på så fort vi kan."
Länsstyrelsen i sthlm Hur fan kan det ta åtta veckor för ett jävla papper.
Vad betyder TL?
På riktigt alltså...
Vilka retards... Orka!
Håll ögona på blocket om nåt miffo försöker sälja den.
Skönt att du överlevde en kedja som gått av... Det kan kosta en hel del kroppsdelar innan man ens kört omkull!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|