thebeardninja
Kuro-Obi
Fjolla....
"Minimum Risk - Maximum result"
Jo jo,
Ääääh det där är ju för att man är för tung och har fotleder som en 80-åring sen man spelade innebandy...
Fjolla....
"Minimum Risk - Maximum result"
Jo jo,
Ääääh det där är ju för att man är för tung och har fotleder som en 80-åring sen man spelade innebandy...
Chassieskillnaden e inte så stor så att vi vanliga dödliga kan utnyttja det... Jag har testat Rene Prangs hoj, visst den va snabb men jag e lika långsam på den som på min egen...
Du glömmer ju att Ricken kör gummirams varianten.
R'n har rejält mycket stadigare ram.
Klart, orginal suger faktiskt en TLR...
Vad är det för länk du hittade på zonen? Trodde den skulle funka numera...Har du någon bra länk till bilderna på din luftburks mod octo? Får inte länken på zonen att funka...
Vad får du för felmeddelande?Jag kan inte öppna den länken..
Men så j*kla korkat...
Testa nu igen. Efter att ComHem krånglade till min uppkoppling så har min domän varit registrerad på fel IP... Den pekade på 192.168.0.100, så det var inte konstigt att det inte funkade.
Det ska funka lite bättre nu.
Ok, låter ju faktiskt ganska vettigt. Gruppköp?
Svårt att svara på om det ger resultat... Man bör ha bänkat innan och bänkat efter för att kunna visa vad själva modden gett. Jag bänkade efteråt, så jag vet inte hur mycket jag kunde få ut innan.Funka mycket bättre tack.. Mycket bra beskrivning av modden.. Gör det bra resultat? Är det värt orken och energin?
Hur mycket fick du pröjsa för dina shorty förresten på grupp-köpet?
....
Mina Brembo skramlar sjukt mycket...
Men de ska tydligen låta så... (tja, vad förväntar ni er, de är ju från en Ducati... )
Svårt att svara på om det ger resultat... Man bör ha bänkat innan och bänkat efter för att kunna visa vad själva modden gett. Jag bänkade efteråt, så jag vet inte hur mycket jag kunde få ut innan.
Hmm... Kommer inte ihåg riktigt vad jag pröjsade för mina Pazzo... $160 för paret?
Edit: Ser att jag pröjsade 1200:- för mina Pazzo, men vad dollarn kostade 2005 kommer jag inte ihåg.
Pan:
Fick 1/5 i fredags, gött.
Jag ska inte ha nån Mille eller 1098 eller RC8...
Vad hände?! Vart tog ni vägen? Inga mothugg? Inget spott o spe?
Har ni startat en TL-tråd version 3 i smyg så ni blir av med mig...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|