Skit...skit och skitotur.... kanske nån som har en växellåda över??
//Robin
98 dB? Det är ju fem för lite för att bli godkänt!japp nybesiktad utan anmärkning och bullermätning åkte man på efter en stund säger han "med en snäll mätning så blir det 98db "
tack o bock
98 dB? Det är ju fem för lite för att bli godkänt!
Jag blev snällt avrundad från 103,7 till 103.
tack å bock
Har småpillat lite med älsklingen ikväll, ny olja, uppsmord koppling och kedja. terapiarbete
Kom på att det var en grej jag skulle höra med er, mitt tändningslås trilskas, vanligt på dessa? lite irriterande att stå ett par minuter emellanåt för att låset inte går runt..
Finns det nåt vettigt man kan göra mer än smörja? bara beställa nytt?
japp nybesiktad utan anmärkning och bullermätning åkte man på efter en stund säger han "med en snäll mätning så blir det 98db "
tack o bock
japp nybesiktad utan anmärkning och bullermätning åkte man på efter en stund säger han "med en snäll mätning så blir det 98db "
tack o bock
Har småpillat lite med älsklingen ikväll, ny olja, uppsmord koppling och kedja. terapiarbete
Kom på att det var en grej jag skulle höra med er, mitt tändningslås trilskas, vanligt på dessa? lite irriterande att stå ett par minuter emellanåt för att låset inte går runt..
Finns det nåt vettigt man kan göra mer än smörja? bara beställa nytt?
tack o bock
Hmm, mäter dem era ljud? Min besiktningsman sa inte ett smack om mina pipor och ändå har jag ett Yoshi helsystem Han lyssnade inte ens...98 dB? Det är ju fem för lite för att bli godkänt!
Jag blev snällt avrundad från 103,7 till 103.
tack å bock
BTW, nu när jag har dig på tråden.
När du "målade" om garage golvet. Vad använde du då?
Andas det överhuvudtaget? Jag har ju garaget i källaren och det måste andas lite där.
Är det fortfarande lika fint som när du la in det?
vad ni låter då. mina tjuter bara i 76 db.
Det är bara för att du inte fått igång den än.vad ni låter då. mina tjuter bara i 76 db.
AAAAaaaah äntligen , nyinförskaffad TLR efter missödet med den förra.
Efter 70 mil så va den hemma, fett nöjd med skicket.
Jag har gått från Svart till Gul TLR, ganska najs färg om jag får säga mitt.
Besiktigade den också.................Streck
Märks det att jag e nöjd?
Något jag inte e nöjd med är motpartens f.bolag som långhalar hanteringen av vålandefrågan, nu senast igår så meddelade dom att dom skulle ut och besiktiga olycksplatsen????
Förhoppningsvis till min fördel.
Så vi får väl se vad som händer, ev så kommer jag snart ha en jävla massa reservdelar i form av en TLR med kvaddat framparti och lite kåpor.
Vi syns på vägen.
AAAAaaaah äntligen , nyinförskaffad TLR efter missödet med den förra.
Efter 70 mil så va den hemma, fett nöjd med skicket.
Jag har gått från Svart till Gul TLR, ganska najs färg om jag får säga mitt.
Besiktigade den också.................Streck
Märks det att jag e nöjd?
Något jag inte e nöjd med är motpartens f.bolag som långhalar hanteringen av vålandefrågan, nu senast igår så meddelade dom att dom skulle ut och besiktiga olycksplatsen????
Förhoppningsvis till min fördel.
Så vi får väl se vad som händer, ev så kommer jag snart ha en jävla massa reservdelar i form av en TLR med kvaddat framparti och lite kåpor.
Vi syns på vägen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |