J-Bone
Ny medlem
Köp en Bitubo! Kostar småpengar jämfört med Öhlins. Maxton eller Hyperpro kan du få tag på i England till hyfsade priser också. Vee-twn kan nog visa massor av bilder på Bitubon på hans TLS! Lasse har också en på sin. ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Tengil skrev:Det fick bli Castrol. W10 olja ska det vara.
Hösten 2 år sen böt jag första p-boxen och fylde på ny olja i det benet. Sen var det dags att ställ hojen för vintern.
Förra året pajade jag andra p-boxen vid en misslyckad posör slangning på första turen... jaja. Iaf så körde jag inte så mycket för jag hölls med en massa annat och tyckte att väghålningen var knas.
Nu när jag böt den och kollade oå ett gammalt kvitto visadet sig att jag har haft i w20 olja vi det bytet! :kocko Det var dock MC-firman som sa att det skulle vara den... kollade inte själv.![]()
Efter att ha bytt till W10 olja i båda benen är den ny en dröm på vägen!![]()
Är det nån som monterat en annan bakdämpare? Jag önskar mig en Öhlinare avvarge år men jag är visst för stygg... HAr snackat med Lasse Carlbark och han har prövat en TLs med Öhlinare bak och säger att det "blir som en ny hoj med den bak". Iofs så kanske han bara vill sälga mig en...
Tyvär kostar dom ju lika mycket som en natt med prinsessan Madelene.![]()
Men jag älskar min TL och när jag blir rik ska hon få allt vad hon förtjänar.![]()