Antar att du redan har löst det men den "kopparliknande ringen" är ena bussningen. Dvs den som du kommer att byta ut när de helrenoverar samma gaffel om 10 år!Twosaint skrev:*fuck* innanför packboxen sitter en bricka sedan en kopparliknande ring får inte tillbaka skiten i benet riktigt håller på att bli tokig...börjar snart fundera på varför jag inte lämnade in skiten
Om mitt minne inte sviktar så köpte jag den av AVA Mc Jag provade att ringa precis men de verkar ha lite svårt att ta telefonen. Jag tänkte kolla priset på manualen men jag är säker på att jag inte gav mer än 400:- ink. frakt. Butiken ligger i 08 landet så om du bor där blire ju lite billigare^^WestW skrev:Tipsa gärna om var man kan köpa en manual för 300 spänn.
Jag har aldrig sett några billigare än 400-600 + frakt
Vad har hänt då?Chiefen skrev:Om mitt minne inte sviktar så köpte jag den av AVA Mc Jag provade att ringa precis men de verkar ha lite svårt att ta telefonen. Jag tänkte kolla priset på manualen men jag är säker på att jag inte gav mer än 400:- ink. frakt. Butiken ligger i 08 landet så om du bor där blire ju lite billigare^^
Fan vad jag hatar försäkringsbolag (länsförsäkringar). Dom har blåst mig på en jävla massa pengar som jag har rätt till. Detta är säkert pga att det är så många som bluffar med sina försäkringar. Därför vill jag ge en dojja till skenförsäkrare oxå nu när jag ändå är igång. Om folk hade varit lite ärligare så hade inte andra drabbats av misstro och felbedömningar av försäkringsbolagen i samma utsträckning.
Ja ja, vad fan ska man göra som liten människa gentemot de stora bolagen som har lika många advokater och hyrda läkare som vi på den här tråden har körda mil tillsammans!?
Vee-twn skrev:Vad har hänt då?
Men va fan, så kan det ju bara inte gå till!!!!Chiefen skrev:Lång historia, ska försöka vara kortfattad.
*snipp*
Fick beskedet idag. Går ej att överklaga.
Så jag skickade ett mail på typ två a4 där jag spydde galla på dom jävla bluffande svinen!
Asso jag kan ge bort en massa stålar till välgörenhet och WWF o vad som helst men när de där jävla storbolagen med sina feta konton bara sätter sig på mig så blir jag så jävla sne. Dom får en att framställas som en lögnare och bluffmakare och visar det genom sin jävla översittar attityd.
Jo, jag gjorde det! Jag gick o skaffade mig en egen överläkare som sa att jag mycket väl kunde ha fått skadan så som jag hade. Länsförsäkringar verkade inte lyssna till det och gick på sin egen inhyrda läkares utlåtande eftersom det passade deras ekonomi bättre! Asso man kan ju bli vansinnig för mindre!!Vee-twn skrev:Men va fan, så kan det ju bara inte gå till!!!!
Det är inte möjligt att vända sig till en oberoende part? Läkare menar jag. För att visa på att du inte fick en öronsjukdom i samma ögonblick som det small?
Lite Sorry Swedie!!
Surt som tusan!! Lider med dig...Chiefen skrev:Jo, jag gjorde det! Jag gick o skaffade mig en egen överläkare som sa att jag mycket väl kunde ha fått skadan så som jag hade. Länsförsäkringar verkade inte lyssna till det och gick på sin egen inhyrda läkares utlåtande eftersom det passade deras ekonomi bättre! Asso man kan ju bli vansinnig för mindre!!
Chiefen skrev:Jo, jag gjorde det! Jag gick o skaffade mig en egen överläkare som sa att jag mycket väl kunde ha fått skadan så som jag hade. Länsförsäkringar verkade inte lyssna till det och gick på sin egen inhyrda läkares utlåtande eftersom det passade deras ekonomi bättre! Asso man kan ju bli vansinnig för mindre!!
Se min underline!Chiefen skrev:... Därför vill jag ge en dojja till skenförsäkrare oxå nu när jag ändå är igång. ...
Chiefen skrev:Jo, jag gjorde det! Jag gick o skaffade mig en egen överläkare som sa att jag mycket väl kunde ha fått skadan så som jag hade. Länsförsäkringar verkade inte lyssna till det och gick på sin egen inhyrda läkares utlåtande eftersom det passade deras ekonomi bättre! Asso man kan ju bli vansinnig för mindre!!
Nee alltså jag ville vänta lite med anmälan för att jag sökte till snutskolan (ville inte ha på papper att jag hade nedsatt hörsel får då får man inte ens komma o göra testerna). Därför ringde jag istället till försäkringsbolaget o frågade hur lång tid jag hade på mig. Dom sa två år men när jag väl anmälde det efter ca ett år så fick jag kalla handen.Ricken skrev:Du killen, gjorde ni ingen skade anmälan på plats där i tyskland?????
Det är väl så det ska funka, isåfall är det ju ingen konst å få pengar.
Hähä..ja det jag gör är att jag ligger så att jag har kärringen på högersidan...då slipper jag höra hennes jävla tjötande på kvällen när jag ska sova...så allt är trots allt inte piss med den här historian!ODEN skrev:Chiefen... Finns ju alltid SVERKER,,, Tyvärr finns inte mycket positivt med att höra dåligt,, trust me! Hör kanske 1/3 på ena o e fan nästan döv på det andra,, Det enda hittils som vart "bra" med det är att man inte störs av grannfan när han spinger i trappen hela nätterna,,
ODEN skrev:Chiefen... Finns ju alltid SVERKER,,, Tyvärr finns inte mycket positivt med att höra dåligt,, trust me! Hör kanske 1/3 på ena o e fan nästan döv på det andra,, Det enda hittils som vart "bra" med det är att man inte störs av grannfan när han spinger i trappen hela nätterna,,
BTW.. har nu konstaterat att packningen vid 1:a övergången av avgasröret (bakre) var nästintill helt borta.. undra varför hojen har smällt så in i h"#¤te Packningar beställda o ligger på hyllan o väntar... Nästa vecka e det premiär för året... WOHOOO
-[stiXen]- skrev:HEHEHE.....jag var in på Motorcenter i Hagaström och frågade efter samma packningar.....direkt så gick han och tog fram den..........jag höll på svimma på platsen.......synd bara att jag inte hette christian........ var tydligen han som hade beställt dom....... kanske var du.....
Ha det gött.....
jag läste i en anna tråd att Lms krävde orginal system :kockoDaGaz skrev:Halloj bojs
Kom precis hem från en vecka stockholmia, hade mail från LMS.. Banan är bokad för oss den 16/7 i Linköping. Har dock inte fått klart på alla detaljer kring vad som gäller ang slipon's m.m. Jag skall försöka få fram lite mer imorgon innan jag begär att få hyresavtalet skickat.
lille rille skrev:jag läste i en anna tråd att Lms krävde orginal system :kocko
så det är nog lika bra o kolla upp det .
jag fattar inte vad folk har emot den ljuva twin songen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |