Lite humor! Kolla in dialogen jag har med Bosse. Vill ju klart veta om jag kan hålla stumt Oslo-Karlstad på Onsdag kväll? Nu har sida uppdateras och vi har 5 dagar framöver istället för baköver. mindre kul är att de verkar stå där jag vill köra
på torsdag i Karlstads omraådet och onsdag i västra länet. Jag har bett dem att precisera ytterligare eller om de vill "lill" gömma sig med diffusa beskrivningar bla bla.. Fan, när jag blitt av med kortet har inte "mänskliga faktorn" funkat som undanflykt!! Rätt ska va rätt skrek han i örat på pappsen. Upp till bevis om de menar det, eller? Är jag knäpp kanske
> Hej polisen,
>
> Jag var just inne på er sida och fick se att man ska kunna få information om vart ni planerar
> att ha trafik kontroller. Som jag förstått så ska detta vara offentliga uppgifter? Till min förvåning
> såg jag att de mycket vaga beskrivningar om var ni kommer att befinna er är daterade 4 dagar
> sen?! Är det meningen att det är historia ni ska skriva eller är det meningen att man ska kunna se
> en viss tid framöver?
>
> Om fallet är det senare så förväntar jag mig ett svar med en link där jag kan finna aktuella uppgifter
> på vart och när ni kommer att finnas för kontroller och inte helt ointressant och inn aktuell information.
>
> Jag förstår om det känns lite dumt att svara på detta men det finns ju regler vi ALLA måste följa som
> man hört av och till i sitt liv.
>
> mvh
>
> en nyfiken kille..
--
Polismyndigheten Värmland
Box 157
651 05 Karlstad
Tel. 054-14 50 00
Fax. 054-18 30 04
polisen@varmland.police.se
www.varmland.polisen.se
Hej.
Vi skall naturligtvis ha aktuella uppgifter. Nu är det den mänskliga faktorn d.v.s. glömska som är orsaken.
Jag skall försöka få rätt info i fortsättningen.
Mvh
Hans Henriksson
Chef Trafikenheten
kingpin1@start.no skrev: