TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000R
HALLÅ ALLA SÖULMEITS!!
Har missat tråden ett tag och orkar inte gå igenom hela en gång till... (Shit vad du skriver mycket Pappsen), kom ni fram till nånting när det gällde en monster/muller/twin träff???
Jag är iallafall med på en runda om ni får tummen ur...
tänk 30 TL saxofoner i söderledstunneln samtidigt, det MÅSTE vara nyckeln till multi orgasm för män!! :rock
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Mad Mike skrev:
HALLÅ ALLA SÖULMEITS!!
Har missat tråden ett tag och orkar inte gå igenom hela en gång till... (Shit vad du skriver mycket Pappsen), kom ni fram till nånting när det gällde en monster/muller/twin träff???
Jag är iallafall med på en runda om ni får tummen ur...
tänk 30 TL saxofoner i söderledstunneln samtidigt, det MÅSTE vara nyckeln till multi orgasm för män!! :rock

Tjennna! Använd sökfunktionen och sök på "muller" så hittar du fest-tråden, jag tror att vi är på G att få till något snart. Ska du in till Kungsan imorrn? Ses där isåfall (om vädret e någorlunda) :crash
 

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL 1000R
Hmm sök sa du, ehh jaha då ska vi se.... f-n är jag den enda i hela världen som inte är värsta data broilern.. (behöver man säkert inte vara för att hitta sökfunktionen men jag är nog helt kemisk)

Nä inget Kungsan för mej :( måste jobba :mad:
om ingen känner för att hoppa in istället för mej så jag kan kan lapa glass i Kungsan imorn.. Köra en grävmaskin är lättare än att söka saker på en dator, så vem som helst duger :D
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Mad Mike skrev:
Hmm sök sa du, ehh jaha då ska vi se.... f-n är jag den enda i hela världen som inte är värsta data broilern.. (behöver man säkert inte vara för att hitta sökfunktionen men jag är nog helt kemisk)

Nä inget Kungsan för mej :( måste jobba :mad:
om ingen känner för att hoppa in istället för mej så jag kan kan lapa glass i Kungsan imorn.. Köra en grävmaskin är lättare än att söka saker på en dator, så vem som helst duger :D

LOL, här är partajtråden:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3575&highlight=muller
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Hej kära Twin kusiner...

ere nån här som har koll på däck?
dvs vet nån som säljer bra däck till bra pris...
behöver att framdäck pronto...
samma size som ni har!

pls..

:tummenupp
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Mad Mike skrev:
HALLÅ ALLA SÖULMEITS!!
Har missat tråden ett tag och orkar inte gå igenom hela en gång till... (Shit vad du skriver mycket Pappsen), kom ni fram till nånting när det gällde en monster/muller/twin träff???
Jag är iallafall med på en runda om ni får tummen ur...
tänk 30 TL saxofoner i söderledstunneln samtidigt, det MÅSTE vara nyckeln till multi orgasm för män!! :rock


J fan, vädret har vart piss så vad göra. Jobbar 30 tim i veckan och tjänar dubbelt mot vad jag gjorde i Sverige, bra va :tummenupp
Nån som var här i Oslo under 17 maj?
 

V-Twinner

svart båge ska det va
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL1000R 99:a
fan vad man e slö

hittade denna tråd nu, idag! men skitsamma nu e jag här lägger upp 2 bilder på min pärla.
 

Bifogat

  • dsc00003utanweb.jpg
    dsc00003utanweb.jpg
    107.6 KB · Visningar: 233

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Fästet!!

Jag har en ny erfarenhet med min twinn som jag inte uppleft så ofta med mina tidigare rad4! När jag motorbromsar, eller gasar på fuktig mark så kommer det världens släpp :eek: På våt mark så känns det som man fan inte törs köra snart. Som tur är så har det bara hitills gällt bakhjulet.

kan verkligen mina däck, som är i kanon skick, vara så kassa, eller beror det på dämparna eller är karaktären sån bara? Törs jag tröcka på fett på torr asfalt, det är ju mindre "förlåtande" än fukitigt väglag!!

Pappsen gillar ju att både gasa, bömsa och tröcka som ni vet :fakta
 

TLRR

Guest
Re: Fästet!!

Pappsen skrev:
Jag har en ny erfarenhet med min twinn som jag inte uppleft så ofta med mina tidigare rad4! När jag motorbromsar, eller gasar på fuktig mark så kommer det världens släpp :eek: På våt mark så känns det som man fan inte törs köra snart. Som tur är så har det bara hitills gällt bakhjulet.

kan verkligen mina däck, som är i kanon skick, vara så kassa, eller beror det på dämparna eller är karaktären sån bara? Törs jag tröcka på fett på torr asfalt, det är ju mindre "förlåtande" än fukitigt väglag!!

Pappsen gillar ju att både gasa, bömsa och tröcka som ni vet :fakta

Ett vanligt fenomen när man har höjt arslet o sänkt fram. Vikten blir mindre bak och hojen blir mycket kännsligare på blött underlag. Prova och mjuka upp dämparen bak så får du bättre fäste. Tröck när det är torrt,ingen fara då inte.
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Re: Re: Fästet!!

TLRR skrev:
Ett vanligt fenomen när man har höjt arslet o sänkt fram. Vikten blir mindre bak och hojen blir mycket kännsligare på blött underlag. Prova och mjuka upp dämparen bak så får du bättre fäste. Tröck när det är torrt,ingen fara då inte.



Kanske testar det föslaget. Eller så ser jag till att det slutar att regna istället! Nu får det fan va färdigt regnat. Ingen fara med framhjulet då antar jag? Det greppar fint töcker jag men vi vet alla hur det känns me framhjuls släpp :eek: inget jag vill ha igen :fakta
 

V-Twinner

svart båge ska det va
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL1000R 99:a
fråga

en liten fråga dom här pryttlarna som sitter vid/på kamaxlarna(vad det nu heter) som gör att det låter som ventil-knack. Hur gör man för att ta bort dom, är dom bara o skruva bort eller?? (har inte satt mig in i det riktigt än, så jag tänkte höra om nån av er visste. Läste nånstans att motorn skulle bli lite rappare då när dessa var borttagna nån som vet nåt??
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Re: fråga

V-Twinner skrev:
en liten fråga dom här pryttlarna som sitter vid/på kamaxlarna(vad det nu heter) som gör att det låter som ventil-knack. Hur gör man för att ta bort dom, är dom bara o skruva bort eller?? (har inte satt mig in i det riktigt än, så jag tänkte höra om nån av er visste. Läste nånstans att motorn skulle bli lite rappare då när dessa var borttagna nån som vet nåt??

Jag är kass på att skruva själv så jag vet knappt vad jag säger nu men tydligen heter de scissor-gears och är bl a till för att göra motorn tystare :confused:. Att ta bort dem ska tydligen göra motorn ännu rappare eftersom det blir mindre massa som ska "spinna upp". Om du verkligen vill veta från folk som kan så gå till www.tlplanet.com , den sajten regerar ! :rock
 

V-Twinner

svart båge ska det va
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
TL1000R 99:a
Jag är kass på att skruva själv så jag vet knappt vad jag säger nu men tydligen heter

ok tack. lägger up en tråd där.
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
V-Twinner skrev:
har redan lagt upp en tråd men tack ändå.

Hmm, jag sökte där men hittade inte så mycket, jag tror att en medlem som kallar sig för Flood har gjort modden, PM´a honom.
Det kommer nog snart bra info, det brukar inte dröja länge på tlplanet ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top