Pappsen skrev:
Lite tungt att ni inte fått prylarna. Pappsen fick ryta till ordentligt för att de skulle fatta. Då hade jag allt på 3 dagar. Varför får ni inget? har de inte sakerna eller va fan sker?? Bytte till KN i går och det blev skit bra, ett ännu fetare ljud och den går jämnare på de låga varven där den kunde runka lite ibland. I helgen blir det en yoshi om mappning om vädret funkar. Tröckte till Karlstad förra helgen, 1 liter/mil sista 12 milen!!! Men det gick fort förstås
Nån som skall se Karlstads loppet?
Har också fixat ett K/N filter (tack TLRR) och även en beggad luftburk som jag ska göra Joe V´s på, beställer förmodligen en TRE idag också plus att jag har fått mina blockoff plates som ska sitta där Pairvalven är idag. De levererades GRATIS på ca en vecka från USA för att killen tyckte att han var så sen på att besvara mitt mail !!! DET kallar jag service!
Sen ska jag köra en Yoshimappning men det blir nog i Juli eftersom jag sticker på semester till Brasilien om 2 veckor
Har inte bestämt om jag ska sälja Yoshiburkarna och köpa helrör eller behålla dem.
Sen när jag kommer tillbaka ska jag beställa ett 41T bakdrev och så kanske TLRR hjälper mig att lägga in en bricka vid bakdämparfästet.
Men asså Rhencullen, vilka jävla runkare... det händer INGENTING och ändå har Davo tröckt på ordentligt med mail och grejer.