TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Knucklehead skrev:
Hejsan allihopa!

Undrar om någon har en riktigt stor bild på en TLR rakt från sidan? Gärna så hög upplösning som möjligt!!! De jag hittar på nätet är max 800 x 600 och jag vill ha mer... :yoparty

Tänkte snickra lite i Photoshop å se va kul man kan hitta på när det gäller lack!

Mvh Thomas

Ge mig din mail så kommer det en på 2500*2000 (1.5MB)

Last edited:

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
Powercommander mappningar?

Nån som vet nån bra map till min tls-97a med KN filter o Yoshi fullsystem? Har letat runt men hittar inget vettigt (jag har nämligen iiiiingen aning vad en tredje generationens ECU är förnåt!? :kocko annars finns ju M301-004 mappen). Låter som nåt som sitter på senare årsmodeller o inte på 97or. Nån som kan hjälpa mig med detta???

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Man kanske skulle ta en enkel billjet med Ryan Air till Uk och köra hem genom europa på en Ducce 916TL :hihi

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
tl-grejor

någon som behöver lite grejor till tl1000r? min har mött sitt öde i en bil. jag har:
Styrdämpare öhlins, Servicehandbok, Orginalljuddämpare, vakumklockor till luftburk, orginalblinkers, limpa bak, gummiläpp vid bakhjul/sving, schims, luftfilter osv.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
1LiterDuckEater skrev:
någon som behöver lite grejor till tl1000r? min har mött sitt öde i en bil. jag har:
Styrdämpare öhlins, Servicehandbok, Orginalljuddämpare, vakumklockor till luftburk, orginalblinkers, limpa bak, gummiläpp vid bakhjul/sving, schims, luftfilter osv.

Kåpor fram... :p

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
gsxr 1000 K8
sharpedge skrev:
Kör nu med 180 bak på hojen ... så djävla skön att ta kurvor med nu :yoparty

Jag har hört att det ska bli bättre med 180/55 så man ska nog satsa på det mitt däck är ju ändå slut.Ha det tills dess :tummenupp :banana

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
gsxr 1000 K8
:arsele med tanke på uppslutningen till förra träffen 22/8=4st 2tl 1monster 1blade.Vågar man föreslå någon typ höst träff här i september med kanske lite fler tl hojar.
Det behöver inte vara något konstigt åka lite fika lite ocksåvidare.
Ha det tills dess :banana :tummenupp

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
tlmartin skrev:
:arsele med tanke på uppslutningen till förra träffen 22/8=4st 2tl 1monster 1blade.Vågar man föreslå någon typ höst träff här i september med kanske lite fler tl hojar.
Det behöver inte vara något konstigt åka lite fika lite ocksåvidare.
Ha det tills dess :banana :tummenupp

Låter ju bra :tummenupp

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Såvitt jag vet är Tre-mod och G-pack samma sak.

Ska jag aldrig få åka TLR?
Har fixat försäkring (bara trafik) från och med söndag, tänkte ställa på sö eller må.
Igår drog jag på ett tunt lager high build primer på framskärm och toppkåpa för att fylla lite pinholes etc. I övrigt är dessa båda förhållandevis klara för montering. Lite slipa och sen så...
Så jag började med lite annat som behövs, ex vis fyllde jag i ett par liter soppa i tanken och började undersöka hur "knappmojen" till larmet fungerar. Tror ni inte den där förbannade packningen i botten på tanken pissade!
Faaan va´ mycket motgångar.
Jäävligt less.
Och idag hinner jag inte ens åka dit. Och söndag hinner jag bara dit en kort stund på em.
Och må - to jobbar/pluggar jag från morgon -> kväll.
Faaan.

Nån av er som har koll på knappmojen till Spyball? Vilken knapp som gör vad och vilka sekvenser som lysdioden på hojen visar?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
1LiterDuckEater skrev:

Du har pm

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...