Kan bli bra men svårt att se på den lilla bilden! Hur går det med ombyggnaden av ljud-dämparna?tlmartin skrev:Jag behöver lite hjälp av er om råd.Jag tänkte måla mina fälgar i vinter och funderar på ljusblå metallic så nära man kan komma till blåeloxerad aluminium.Så tänk sådan blå färg när ni tittar på bilden.Ha det tills dess
TL Devil skrev:Kan bli bra men svårt att se på den lilla bilden! Hur går det med ombyggnaden av ljud-dämparna?
TwinSucker skrev:Kan det inte bli imorgon nu! Ska hämta min hoj då. Så nu behöver jag bara ett par bättre begagnade däck å kränga på... nån som har ett par 190/50-17
120/70-17 som ligger och skräpar? Tänkte slänga på nya nästa säsong.
//TwinSucker
Davo skrev:Jag har ett par beg. racedäck iofs 180/55-17 bak men det funkar ju alldeles utmärkt det med... PM:a om du e intresserad.
Lustgasen är alltid i samma form, dvs vätska i pavan och blir till gas när den lämnar mustyckena.TLRR skrev:... Vad är fördelarna med torr lustgas alt. vätskeform ? vilket skall man ha för en trimmad TLR.
obruT skrev:jag har ett bud på 45 på min hoj!!
hur lite får man för en TLr från -98 som gått 1910 mil med en ägare
vill ha snabba svar
Jag håller med Benet... 45' är ett löjligt lågt bud.J-Bone skrev:Personligen så skulle jag aldrig släppa den under 55...
J-Bone skrev:Personligen så skulle jag aldrig släppa den under 55...
ski_extreme skrev:Då köper jag din för 55´ då.. med allt godis, ska bara sälja min först.
Vee-twn skrev:Jag håller med Benet... 45' är ett löjligt lågt bud.
obruT skrev:men nu hittade han en för 45' i Stockholm dessutom en -99:a
men den hadde gått 2500 (ej sjusterat ventilerna)
så min blir nog kvar
vill fortfarande ha 53'
Tänkte vidare igår kväll (i badet!).TLRR skrev:En tackar för svaret o snabblektionen OM man bestämmer sig för att prova så är nog en bok i ämnet ett föredra, för man ser olika lösningar och utsagor från sidor på nätet när man söker.
Daniel410 skrev:Alla som Har kört både SV1000S och Tl1000r/s
Vad tycker ni?.
Är inte Tl en klumpig och tung leksak om man jämför?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|