Tack:=)J-Bone skrev:Jamen vafaaan! Det här hade jag missat jue!!! Grattis då!![]()
Lyssna/kolla videosnutten i övre inlägg också:=)
Tack:=)J-Bone skrev:Jamen vafaaan! Det här hade jag missat jue!!! Grattis då!![]()
TLRR skrev:Passa dig för TLP sjukan bara,det ända botemedlet är tjock plånbok![]()
twinner skrev:Så här låter den.. http://cayle.homeftp.net/sporthoj/OT/Liten twin.wmv
twinner skrev:Jag är sedan igår ägare till en TL1000R,den ska rivas ner i molekyler direkt och få sin klädsel aningen modifierad.Hade tänkt att köpa en kraschad Mille från tyskland men den här var fan billigare än en skrotad:=) Den är inte i det finaste skicket men låter som åskan.
INfo:
PC2,Bänkad drygt 120 på slangen,3000 mil, årsmod 1998,gul.Leo-slipons mm
Frågan var bara när du skulle komma till den rätta sidantwinner skrev:Tackar så mucho boys!![]()
Är skapligt fast i twinträsket:=)
Så här låter den.. http://cayle.homeftp.net/sporthoj/OT/Liten twin.wmv
TLRR skrev:Låter niceFrån vilken tillverkare,Sebimoto,Sharkskinze eller Qbcarbone.Har för mig att det var Qbcarbone som hade strul med sin tank.
Eller om det var att original luftbuk som inte gick att använda.
twinner skrev:Jag är sedan igår ägare till en TL1000R,den ska rivas ner i molekyler direkt och få sin klädsel aningen modifierad.Hade tänkt att köpa en kraschad Mille från tyskland men den här var fan billigare än en skrotad:=) Den är inte i det finaste skicket men låter som åskan.
INfo:
PC2,Bänkad drygt 120 på slangen,3000 mil, årsmod 1998,gul.Leo-slipons mm
Ricken skrev:Nåt för nån kolfiber dyrkande Tiller...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4511789891&category=10066
Det lättaste är om säljaren accepterar Paypal. Då går betalningen otroligt smidigt! När det gäller hur mycket du ska betala för frakten tror jag att det bästa är om säljaren kollar med "posten" i England och meddelar dig. Annars är det inga konstigheter. Ingen toll och moms på grejor från EU!XJ600N skrev:Nån som har erfarenheter av att handla på ebay från england?![]()
Jag har hittat bolt-on dämpare och lite annat godis som skulle sitta som en fläskläpp men vet inte hur det funkar när man ska betala, skicka hit grejerna mm.
SENSEI skrev:Tjo alla...
Har kollat med en kille på tlp för köp av bitubo bakdämpare.
Här är svaret.
Hi sorry for slow response but just checked my PM's. Cost of Bitubo to fit TLR is £365 inc shipping to Sweden. Delivery is currently around 6 weeks as they are made to order and this may increase slightly because of Christmas holidays. Payment is required with order.You can pay by Paypal but surcharge of 3% to be added or iBAN and you pick up the bank charges your end.
Let me know
Regards
Stephen
Under förutsättning att jag får tillbaka min hoj från fb så tänker jag köpa en.
Fler som är sugna?
Förvörig så kan jag säga att fb ville lösa min hoj.. och de sa att den var värd 45 k.... *asg* Möjligen om kan de lösa hojen, Jag får behålla den och repa den själv.. om det inte är något trafikfarligt fel på den...
SENSEI skrev:Tjo alla...
Har kollat med en kille på tlp för köp av bitubo bakdämpare.
Här är svaret.
Hi sorry for slow response but just checked my PM's. Cost of Bitubo to fit TLR is £365 inc shipping to Sweden. Delivery is currently around 6 weeks as they are made to order and this may increase slightly because of Christmas holidays. Payment is required with order.You can pay by Paypal but surcharge of 3% to be added or iBAN and you pick up the bank charges your end.
Let me know
Regards
Stephen
Under förutsättning att jag får tillbaka min hoj från fb så tänker jag köpa en.
Fler som är sugna?
Förvörig så kan jag säga att fb ville lösa min hoj.. och de sa att den var värd 45 k.... *asg* Möjligen om kan de lösa hojen, Jag får behålla den och repa den själv.. om det inte är något trafikfarligt fel på den...
Ta kontakt med TLSpilot. Jag, Lasse, J-bone köpte våra genom honom. Bra kille!Chiefen skrev:Tjenare Sens!
Tog mig friheten att oxå snoka lite. Kollade upp ett jänkarföretag där man får lite rabatt om man är medlem på TLplanet (10% rabatt). Fick ett mail tillbaka när jag frågade lite om priset. Frakten hamnar på 51$/paket, men kanske går att förhandla fram ett lite bättre "grupp pris". Priset för S o R är detsamma vad gäller dämparen. Frakttiden är ca 2 veckor (åtminstone sa han det när jag ringde)
Kolla in LÄNKEN TILL SIDAN
Räknade lite och fick fram följande med dagens valuta:
2wheeljunkie pris per enhet 4413Sek, (647usd).
Med rabatt 3972Sek.
Plus frakt 348sek Blir
TOTALT 4320Sek ink frakt plus äcklig moms
Din kontakt ger
TOTALT 4818Sek ink frakt plus äcklig moms
Vet inte om det kanske är vettigare att köpa ifrån stobrittanien om man kommer billigare undan med skatt o sånt!?!? Drog bara fram ett alternativ till så man har något att jämföra med.
Jag är väldigt intresserad av att köpa dämparen men varje krona sparar är bra att ha till annat skoj till hojen.
ps. jag vet inte vem ägaren till affären är under sitt "tlp alias" men det kanske nån annan vet ds.
Vee-twn skrev:Ta kontakt med TLSpilot. Jag, Lasse, J-bone köpte våra genom honom. Bra kille!
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!