Nån som blivit sugen på en TL?KaZ skrev:
Kan du inte skicka upp ett par bilder på hojen så man ser vad du gjort.Jag vet ju hur den såg ut efter du använde den som jordfräsSENSEI skrev:Tjo...
Har just via ebay köpt ett par bromsskivor. Är det någon som har koll på vad det kan kosta att få dem hemskickade?
Förövrigt så pynta jag 51 dollar för dem
Andra delar jag behöver är ett kåpstag för frotkåpan.. någon som har ett???
SENSEI skrev:Tjo...
Har just via ebay köpt ett par bromsskivor. Är det någon som har koll på vad det kan kosta att få dem hemskickade?
Förövrigt så pynta jag 51 dollar för dem
Andra delar jag behöver är ett kåpstag för frotkåpan.. någon som har ett???
TLRR skrev:Näääee ville bara sukta er med TLS:erBörjar ju bli ett rum fyllt med originaldelar nu. Likt kåpor och stag och annat tjafs.
![]()
tlmartin skrev:Kan du inte skicka upp ett par bilder på hojen så man ser vad du gjort.Jag vet ju hur den såg ut efter du använde den som jordfräs![]()
TLRR skrev:OK,om jag nu får för mig att sälja av lite originalprylar så annonserar jag här först,men det är nog inte troligt då jag vill kunna återställa den.![]()
Men kolla här![]()
![]()
JUL-klapp till sig själv
Edit: Länk http://www.robietherobot.com/storm/nitrousDIY.htm
http://www.racing-power.com/Sider/zexwet.html
Grattilerar! Synd att det är den sämre varianten (R)twinner skrev:Jag är sedan igår ägare till en TL1000R,den ska rivas ner i molekyler direkt och få sin klädsel aningen modifierad.Hade tänkt att köpa en kraschad Mille från tyskland men den här var fan billigare än en skrotad:=) Den är inte i det finaste skicket men låter som åskan.
INfo:
PC2,Bänkad drygt 120 på slangen,3000 mil, årsmod 1998,gul.Leo-slipons mm
TLRR skrev:Twinner: Grattis o välkommen,så det blev en äkta twin.![]()
R-en är ju den bästa varianten och svart är dessutom den snabbaste![]()
twinner skrev:Jag är sedan igår ägare till en TL1000R,den ska rivas ner i molekyler direkt och få sin klädsel aningen modifierad.Hade tänkt att köpa en kraschad Mille från tyskland men den här var fan billigare än en skrotad:=) Den är inte i det finaste skicket men låter som åskan.
INfo:
PC2,Bänkad drygt 120 på slangen,3000 mil, årsmod 1998,gul.Leo-slipons mm
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!