Chiefen skrev:Fick du ge för de därninga??
Kanske 100-150kr på tastynuts.Köpte dom förra året:=) blev en hel del därifrån:=)
Chiefen skrev:Fick du ge för de därninga??
Robban_C skrev:
En som ska bygga om i alla fall.Pinky skrev:Är lyset på sidovagnen från en Ford Ka
När du "bestämt" dig för om du är riktigt intresserad så kan du adda dig på listan!Ricken skrev:jag är lite sugen på speglar...
Jag ska definitivt gå!sharpedge skrev:Hur många skulle på mässan från denna tråden?
sharpedge skrev:Hur många skulle på mässan från denna tråden?
tlmartin skrev:Jag läste just en rolig tråd r1 eller sp1 jag undrar och ni alla fattar ju vad jag menar finns det något att fundera på tvinnen vinner
twinner skrev:Alla kategorier!!
TLRR skrev:Ett tips är att montera sidiblinkers från en Ford eller Peugot 206,lägger upp en bild på min som ett exempel (Ford) .Finns även vita från Ford ST 2000.
J-bone har från en Peugot 206 har jag för mig,han kan nog visa dig en bild på dessa så ser du skillnaden.
Såg ju bara bra ut det där!! Skynda dig att montera dem på hojen nu och knäpp bättre bilder!tlmartin skrev:Här kommer mina fälgar nu tack vare blixten så ser dom ljusare ut än va dom är och så får jag be om ursäkt för bild kvaliteten.Ha det tills dess
Tack för det.Man måste ju köpa däck och montera däcken så det kommer lugn bara.Bak däcket va ju slut men även framdäcket va grymt slitet på sidorna så det blir nya.Vee-twn skrev:Såg ju bara bra ut det där!! Skynda dig att montera dem på hojen nu och knäpp bättre bilder!
tlmartin skrev:Här kommer mina fälgar nu tack vare blixten så ser dom ljusare ut än va dom är och så får jag be om ursäkt för bild kvaliteten.Ha det tills dess
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|