MMMM en Bitubo dämpare den som......Men det är ingen ide att se dämpande på det det blir kanske en till nästa vinter.Jag får hålla till godo med mina fälgar istället.Ha det tills dessChiefen skrev:Wohoo.....fick min Bitubo dämpare idag!![]()
![]()

MMMM en Bitubo dämpare den som......Men det är ingen ide att se dämpande på det det blir kanske en till nästa vinter.Jag får hålla till godo med mina fälgar istället.Ha det tills dessChiefen skrev:Wohoo.....fick min Bitubo dämpare idag!![]()
![]()
Så tycker jag att det är med alla mässor man har mycket höga förväntningar och så blir man nästan besviken på det hela.Från det ena till det andra har du monterat Bitubon änChiefen skrev:Vad tyckte ni om mässan "på 2 hjul"?
Själv tyckte jag den sög!!
Alldeles för mycket folk plus att det inte var något direkt kul att titta på!
Lokalen var för liten, utställarna var inte direkt några höjdare på att visa kul grejor. Focus verkade ju ligga på Moppefuckon och cross snorungar. Där det väl var något hyfsat kul att titta på fick man ju stå i kö för att bara titta! Luften var kass och några mässpriser så jag då inte skymten av!
Grr....120 kronor bortkastade!!
Så vitt jag vet är Sharkskinz bra. Det finns även ett märke som heter AK som du kanske kan kolla upp. Sök på Tlplanet så hittar du en kille som har kontakt med tillverkaren.twinner skrev:
Ska iväg och montera bitubon näsa helg! Ska ta med kameran och plåtatlmartin skrev:Så tycker jag att det är med alla mässor man har mycket höga förväntningar och så blir man nästan besviken på det hela.Från det ena till det andra har du monterat Bitubon änvi vill ha bilder.Ha det tills dess
![]()
![]()
Original är 17/39 kugg på TLR om jag minns rätt. Får jag fråga varför du vill gå ner i kugg? De flesta går upp bak..twinner skrev:Har en till fet fråga:
Kollade mitt bakdrev i dag och det var ju inte så tillfredsällande,vart kan man köpa nya och vilka drev är det orginal? Jag vill helst gå ner ganska så rejält i kuggar:=)
Macko!!
Vee-twn skrev:Original är 17/39 kugg på TLR om jag minns rätt. Får jag fråga varför du vill gå ner i kugg? De flesta går upp bak..
Original på TLS: 17/38 Jag har 16/40!! KUL!!
Vee-twn skrev:Original är 17/39 kugg på TLR om jag minns rätt. Får jag fråga varför du vill gå ner i kugg? De flesta går upp bak..
Original på TLS: 17/38 Jag har 16/40!! KUL!!
Nej, men det kanske man borde...obruT skrev:har du skaffat en sån där box..(glömnt namnet) om man kan kalibrera hastighets mätarn med???
Har en original överkåpa med milda "Merca-skador". En kvälls (egentligen två halva kvällar) arbete med plast/matta/spackel så är den färdig för lackning. Antingen för "originalbruk" eller för race. 1000:-twinner skrev:... Nån här inne kanske sitter på en över och underkåpa i raceutförande? ...
Varför inte gå ner ett kugg fram det motsvarar ca 3 kugg bak.Jag gick ner till 16 fram och det blev en bra skillnad.twinner skrev:Nä jag ska gå upp bak(så är det)
skiter fullständigt i toppfart,vill bara att den ska driva bra från start:=)
Drevet som satt på nu kan ju inte vara bytt på ett bra tag..ungefär lika välskött som övriga delar på hojen! Aldrig mer ska jag handla av tokjävlar som inte kan hålla reda på sakerna.
ODEN skrev:hastighetskorr-grunka,, ingen som vet vad den heter / kostar? Ska byta drivpaketet innan uppstart i vår! Kanske man skulle ta o ta ett annat bakdrev då kanske.,..![]()
Vee-twn skrev:Chiefen, om du har problem med monteringen kan du ringa mig. 070-1753587
Tänk på att det är djävligt trångt så vira in dämparen i lite plast så skyddar du den.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |