najsigt, upp med bilderna så fort du kan!tlmartin skrev:Nu jävlar är fälgarna klarlackade o klara glömde förstås kameran hemma men bilder kommer jag lovar fast vet ej om det blir med eller utan däck.Ha det tills dess
JA JA JA glömde ju kameran sa ja ju .Om minnet är med mig så kommer dom i morgonChiefen skrev:najsigt, upp med bilderna så fort du kan!
Googla på "kolfiber" eller på "kolfiberväv". Eller "kolfibermatta".Chiefen skrev:Nån som vet vart man kan köpa "Carbon väv" för hemma snickeriet??
Chiefen skrev:Nån som vet vart man kan köpa "Carbon väv" för hemma snickeriet??
Nop kan inte besvara din fråga men välkommen tillbaka trodde nästan att du hoppat i öltunnanMajk skrev:Hoj Hoj länge sen man var här , men det har varit mycket på sistone.
Fråga : Packboxar till framgaffeln som verkligen håller, nåt spec märke samt olja till dito?
Sen vart man kan beställa eftersom våran suzukihandlare körde firman i botten här i Västerås.
Mvh Majk.
Jepp! Det var den enda sidan jag hittade på nätet efter lite snabbsökningar igår. Fifäään va dyrt det var!!TwinSucker skrev:
Japp nu kommer dom blanka och fina och lite bättre bildkvalitet.Ha det tills dessChiefen skrev:najsigt, upp med bilderna så fort du kan!
Chiefen skrev:Jepp! Det var den enda sidan jag hittade på nätet efter lite snabbsökningar igår. Fifäään va dyrt det var!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska med kolfiberväven till. Tänkte mest ha nån kvadratmeter liggandes om man fick nån kul design idé.
Tack för tipsen Twin & Robban !!
tlmartin skrev:Japp nu kommer dom blanka och fina och lite bättre bildkvalitet.Ha det tills dess
TwinSucker skrev:
Det här låter kanske lite djupt men bilden i mitt huvud är .SÅ beställde jag Dunlop 208 på en gång så när dom kommer är det bara att montera och se glad utJ-Bone skrev:Det där blir nog pjååår som f-n Martin
twinner skrev:Jag hittade ett företag hör i Nyköping som hade för 400kr/kvm,det kanske man skulle tjacka:=) bygga en kaffekopp eller nåt sånt
twinner skrev:Jag hittade ett företag hör i Nyköping som hade för 400kr/kvm,det kanske man skulle tjacka:=) bygga en kaffekopp eller nåt sånt
Säg som det är, du jobbar fääään på tullen din fuling!!TLRR skrev:Förbannades jeevla skit vad ni svär
Har klarat mig från den jävla momsen ungefär hälften av gångerna jag beställt,så det är ett lotteri.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|