Chiefen skrev:Kan inte annat än att hålla med trots att jag föredrar S! Krom är PHETT!
Lite sådär off topic vill jag ändå påstå att den röda R:en är snäppet vassare. Fråga mig inte varför men en röd R ger mig nästan lite bula! hähä![]()
twinner skrev:Bara jag som är allergisk mot för mycket Krom....Krom ser plastigt ut,kolfiber och titan ska det vara:=)
Chiefen skrev:Den silverfärgade R:en var jela fet!!![]()
![]()
Iofs tycker jag inte att den blå/vita är ful på något sätt men det är kul med lite annorlunda färger. Visserligen är den med flames typ......bläääääää...men ändå...hahahah
Mer titan så skulle den va ok.Fredde83 skrev:Lite mörkare silver så hade den varit super!
Chiefen skrev:Nä nu %¤##@$!! Vad är det här för myteri?? Givakt manöver! Nu tar chiefen befälet här ser ni!![]()
![]()
![]()
J-Bone skrev:Blå/vit e ju klassisk Sucka rejsing långt innan GSXR750 var påtänkt![]()
Men jag kan hålla med till viss del, det blir nog någon egen lack för mej till vintern.![]()
TLRR skrev:Det här med vevaxlar o lager,R-en har oljekanaler från båda ändar (S-en har en oljekanal har jag för mig ) av veven plus att de är bättre flöde igenom på R-en.Vid trimmning rekomonderas lättare o starkare vevstakar samt balansering av vev.Blockhalvorna är det inget problem med om man inte överstiger 11500 rpm (riktiga varvtal då mätaren missvisar 10%)över dessa varvtal flexar blockhalvorna för mycket och risk för ras är påtagligt.
S-en är oxå kännslig för höga bakhjulskörningar,där i är nog det största problemet med skurna vevlager.Från och med årsm. -00 på s-en är vevhuset och oljekanalerna uppgraderade som på R-motorn.
Trevlig Midsommar![]()
![]()
TLRR skrev:Du tänker väl inte lacka om originalkåporna![]()
Eller har du skaffat räjsingkåpor ?
J-Bone skrev:Kingen har talat.
J-Bone skrev:Ska försöka hitta (gärna beggade och inpassade) räjskläder till henne.![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |