Åh, nej! Nu orkar jag fan inte buga nå mer!twinner skrev:Vad betyder twinner så? Dubbelkung?
twinner skrev:Dubbelkungen eller The Boss låter bra.Men du kan tilltala mig "Herr twinner".
Seså! gå och betala skatt nu.
Chiefen skrev:Hepp hepp hepp !! Nä nu får du nog ta o stilla dig liteMan kan inte bli mycket fräsigare o kungligare än Chiefen deluxe af Guds nåde med eklöv !
![]()
haha!twinner skrev:För att stilla ditt ego så låter jag dig hållas för denna gången!!!
Men skickar även med en bild på mina fötter så att du inte blir för kaxig.
Skönt!Fredde83 skrev:Äntligen funkar hojen fel fritt!! Har kört närmare 50 mil på två dagar nu
Bara en liten incedent med skivlåset idag, så nu e de beställt kolfiberframskärm. Och när man ändå var igång blev de beställt crashpuckar och bänkningstid![]()
Over and out
Edit: Ett K&N filter blev också beställt..
JWC skrev:Har idag jobbat en hel del me att på till Robban_C's gamla tiller. Lagt filler på solocuts, bakkåpa, framkåpa & framskärm. Bara "lite" fix till så ska den på lackning, så..
Nu vill ja ha lite input på vilken/vilka färger ja ska lacka den.![]()
Helt orginal e iaf uteslutet. Hade tänkt mig svart metallic, eller Hayabusa -03 limited edition koppar-orange-metallic. Men sen såg ja ju twinners OTROLIGT snygga bygge och blev inspirerad. Eventuellt gul/svart, dock inte orginalgula nyansen.
Ja e helt slut i huvet efter alla funderingar...
Förslag??![]()
Svart tycker jag låter helt ok.. Neutralt å rått som f-n!JWC skrev:Har idag jobbat en hel del me att på till Robban_C's gamla tiller. Lagt filler på solocuts, bakkåpa, framkåpa & framskärm. Bara "lite" fix till så ska den på lackning, så..
Nu vill ja ha lite input på vilken/vilka färger ja ska lacka den.![]()
Helt orginal e iaf uteslutet. Hade tänkt mig svart metallic, eller Hayabusa -03 limited edition koppar-orange-metallic. Men sen såg ja ju twinners OTROLIGT snygga bygge och blev inspirerad. Eventuellt gul/svart, dock inte orginalgula nyansen.
Ja e helt slut i huvet efter alla funderingar...
Förslag??![]()
badcat skrev:Skönt!
Gick det bra med den läckande gaffeln? (har inte kollat i tidigare, men har för mig att det var du) Det där med bladmåttet..
Fredde83 skrev:Titan-grå med svart underkåpa![]()
Klokt..Fredde83 skrev:Jag lämnade faktiskt in den.. Orkade inte mek med de..
Svart metallic eller blank, alltså hela jävla hojen. Låter finfintbadcat skrev:Svart tycker jag låter helt ok.. Neutralt å rått som f-n!![]()
Till det ska de va antingen polerade eller svartlackade fälgar oxå!![]()
badcat skrev:haha!
Ser du där twinner?
Man vinner på å smöra lite!
tack chiefernas Chief!!![]()
Kan inte annat än att hålla med trots att jag föredrar S! Krom är PHETT!J-Bone skrev:JWC: Tillern på bilden är sjukt snygg!![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!