PutteLiten
Twins have more fun
J-Bone skrev:Puh... fick bort skiten.
1 liter aceton och ett 10-pack disksvampar gjorde susen. Nu är den lackad och ser klart godkänd ut för att vara hobbylackat. (hade tänkt lämna in den men alla lackerare har semester )
Nu ska den bara plockas ihop imorron så är Steg1-moddningen klar (pegga-blinkers fram och bak, hugger, undertray med dubbla runda bakljus, original undertrayen helt bortrensad och ersatt med en liten låda i rostfritt, krashpuckar, Joe V´s luftburk med K&N filter, switchable TRE, sjutspinnar och skyddsplåtar bortrensade).
Steg2-moddning kommer strax och blir: shimsad bakdämpare (höjd rideheight), pairvalven adjöss, 16 taggars drev fram och Jamies fjädringsinställningar.
1Liter aceton...
Hoho, jag som tyckte att glasfiberspacklet gjorde mig hög...
Du kommer till Knutstorp om det blir något i augusti, eller??
Svara nu JA!
Och ta med verktyg för jag tänker skruva sönder din hoj och titta hur du har fixat "steg-1" moddningen...
(hehe )
Och Rideheight. Om man ändrar den kommer man behöva en styrdämpare. Eller?? Viserligen vet jag att de flesta redan anser att man MÅSTE ha en sådan. Men det är lite hypat att man "måste" ha en sådan. Poser faktor på dem ju...
Men att säka den fram och höja den bak bara måste göra Tillern lite instabil.
Dessutom behöver jag någon inbiten TLR ägare att diskutera lite viktiga saker. Så som mitt vinterprojekt...