PutteLiten
Twins have more fun
Gullefjun skrev:Vad e det för suckalogga vid luftintaget... R-GSV?
Något amerikanskt?
R-GSV är MotoGP hojens beteckning.
Och han har ju MotoGP målning på den
Gullefjun skrev:Vad e det för suckalogga vid luftintaget... R-GSV?
Något amerikanskt?
NajsJWC skrev:Så fick man lite post igen då!![]()
Ett par mullerburkar a la Remus GP racing som ja hittade på eBay..
Skrev de tidigare tror ja, men 193€ för ett par sprillans e väl helt ok?!!
![]()
Banköverföringen tog ngra dar, och han mailade att han skickat paketet. Men eftersom det tog sån tid och han ej tog trackingnumret blev jag skeptisk och mailade honom nyligen och fick detta som svar:JWC skrev:Ja har shoppat en hel del på eBay, men alltid fått mina grejer. Tror aldrig ja behövt vänta längre än 1-2 veckor..
Beror lite på hur man betalat oxo..Banköverföring mellan EU länderna kan ta över en vecka
BTW, va hette snubben på eBay??
Fick du ingen tracking nummer då?Tog du "insured" ?
Guaranteed* delivery in Europe between 3 or 4 working days
*Guarantee definition: proportionate refunds of carriage cost in the event of late delivery.
Hoppas de löser sig..
PutteLiten skrev:R-GSV är MotoGP hojens beteckning.
Och han har ju MotoGP målning på den![]()
sharpedge skrev:Banköverföringen tog ngra dar, och han mailade att han skickat paketet. Men eftersom det tog sån tid och han ej tog trackingnumret blev jag skeptisk och mailade honom nyligen och fick detta som svar:
i cannot believe they have not arrived, ive sent lots this way, i have
contacted the parcel company, i will send you a replacement once i have
found out what has happened to the first pair
adam
Jag menar, hade det vart en scam så hade han inte ens svarat på mailet. Och han hade flera köpare som hade fått många goda reviews på Ebay också. Han heter 18dannyboy på ebay. Namnet på dem som fick pengarna var UK Direct Supplies.
EDIT: Ringde honom nu och han bad om adressen igen så han kunde skicka ett nytt par. Denna gången skrev jag att jag ville ha ett trackernummer, så vi får la se.
mm, jag hoppas det för som sagt, han borde varken svara i telefon från ett nummer i sverige alternativt svara på mail om han lurades.JWC skrev:Men han borde la kunna ringa och kolla upp tracking numret lr?
Du kanske får 2st nu då, så kan du ju alltid säga att näe...ja har bara fått eeen![]()
Låter iaf som om det ordnar upp sig..Vi håller tummarna!![]()
Jag beställde en grej ifrån eGay. Den dök aldrig upp. Den hade inget tracking nummer eftersom den skickades via brev. Jag tjatade och låg på och företaget lovade att skicka en ny. Det tog några veckor men tillslut fick jag produkten. Antingen slarvade posten bort det första paketet eller så hade företaget klantat sig och inte skickat den från början (trots att de påstod det). Det är bara att ligga på och inte ge sig!sharpedge skrev:mm, jag hoppas det för som sagt, han borde varken svara i telefon från ett nummer i sverige alternativt svara på mail om han lurades.
sharpedge skrev:Då är mitt paket knullat alltså. 3v har det tagit nu
Gissa om jag kommer ge honom pissrecension på Ebay
TRE modden plockar bort dom rykningarna, och den sitter ju i Pedrodanis GPI.badcat skrev:Halloj!!
Precis hemkommen från en nätt liten tur på bra precis 100 mil.
Drog ner till Västerås och bullrade lite för alla raggarna där..![]()
Skruvade ihop hojen mitt på dan i fredags, packade å drog på eftermiddan...spännande...och VARMT!![]()
Bytte ju tätningar i vattenpumpen och det verkar ju hålla, yes!
Vet inte om jag börjar bli gammal, men fan va skönt de va att ligga mellan 120 å 150 å bara kryssa mellan bilarna på dit å hem vägen!![]()
Inget stress, bara ren å skär njutning, håller helt med "tlmartin" där!
Ska ringa å beställa bänkning imorrn, så kanske man får bort lite ryckningar vid 3000 varv..
Nåja, hemma igen iaf!
Fridens!
Ricken skrev:TRE modden plockar bort dom rykningarna, och den sitter ju i Pedrodanis GPI.
Handla Handla Handla...
Här har du länken till TLP tråden som handlar om GPInbadcat skrev:Handlar direkt bara du kunde lägga upp adressen!!!![]()
Ja, du måste ALLTID hjälpa mig med NÅT!!![]()
I den lilla manualen som jag har så finns det inget kopplingshema tyvärr så kan jag inte hjälpa dig för att jag är inte hemma hos min tillisChiefen skrev:Jag har lyckats med genidraget att slarva bort min TLS manual.
Skulle någon kunna kolla upp vilka fäger kablarna till regplåtsbelysningen har!?
Jag behöver koppla in en lampa eftersom jag åkte på att ombesiktiga hojen efter en poliskontroll!
Vore väldigt tacksam för svar...typ nu på direkten eftersom jag ska dra iväg o fixa med hojen idag/imorgon.
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |