Ok!Ricken skrev:Jag kommer vara på FPP imorrn, vet inte när vi blir klara för dagen, jag pinglar när jag är klar, annars kan du bara knata bort så är vi, jag o packningen där.
Ta med den gamla eller mät den eller nåt så vi vet vilken det är....
Ok, jag ringer ju i vilketfall till Alviks å beställer idag.Ricken skrev:Tittade på packningssatsen nu, ser inte riktigt nån som ser ut att vara dit, jag vet att det är ont om packboxar i satsen men jag trodde att det till vattenpumpen skulle vara med. Men vi tittar närmre i morrn.
J-Bone skrev:Ser ut att gå TOKSNABBT det där!
Vad tyckte damen om tiller vibbarna då?![]()
Tror nog inte att du borde få panik än. Jag har väntat på ett paket ifrån usa sen i november så jag börjar få lite panik däremotsharpedge skrev:...och jag har fortfarande inte fått paketet![]()
Han sa att han skickade paketet med "parcel force". Sökte på detta och fick upp www.parcelforce.com . Där står det 2-3 dagar inom europa utanför UK så nu är jag riktigt orolig för att bli blåst eller att grejjerna har försvunnit med posten.![]()
Trist att höra !! Du får ta och hänga här ändå och vara lite social även om du inte har bågen kvar!Twosaint skrev:Nu är Tillern typ såld......
Lägger hjälmen på hyllan
sharpedge skrev:...och jag har fortfarande inte fått paketet![]()
Han sa att han skickade paketet med "parcel force". Sökte på detta och fick upp www.parcelforce.com . Där står det 2-3 dagar inom europa utanför UK så nu är jag riktigt orolig för att bli blåst eller att grejjerna har försvunnit med posten.![]()
Och nu kan han inte motstå att köpa en tiller även att han aldrig medger dettaSENSEI skrev:Fasen J-Bone här låter jag dig testa gixxern och inte en recension..
Var rätt gott att köra en tlr igen.. Men hmm tyckte aldrig min kändes så tung![]()
Tog ju lite tid innan man hittade rätta känslan.. men när man väl gjorde det och var tillbaka i sina gml vanor så gick det att köra fort med J-bons TL med.
Tack för provturen.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |