Ricken
Gudomlig sporthojare
Som det verkar nu så är ju efter jul bättre än inte alls...Octofinger skrev:2657477Tjata lite mer så kanske jag faller för det... Har egentligen inte alls råd tyvärr.
Fast kanske efter jul?
Som det verkar nu så är ju efter jul bättre än inte alls...Octofinger skrev:2657477Tjata lite mer så kanske jag faller för det... Har egentligen inte alls råd tyvärr.
Fast kanske efter jul?
sharpedge skrev:2656886Grattis till sjyssta bågar både Axl45 och metkallica
Här kommer bild på min, en 98 som din Axl45 fast min är av den bättre färgen gul då
Rydde skrev:2656775Det är väl bara att skicka en tusing till han. Tror inte han skulle ta kontakt med dig om inte det va så att det fattades en tusing. Såpass marginal har du väl i pengapåsen eller har du bränt alla pengarna på bågen. Om du har gjort det så är det inget vidare smart!!! Tänk dig in i hans situation, hur skulle du vilja bli behandlad.
Jag skulle ärligt talat inte gjort det. Inte en chans. Men jag ger dig full cred för att ha sån tillit till folk. Respekt.Axl45 skrev:2657679Jag ringde honom och pratade med han, vi kom överäns om att jag betalar 500 för jag kan ju inte lita på honom 100% och det känns jävligt dåligt för mig om det verkligen har gått som han säger. Jag brukar alldrig lura folk för det kommer alltid tillbax, bättre att vara chysst
Mvh Axl45
Finns det några vettiga brudar i Östersund? Tveksamt... De borde väl ha flyttat därifrån för nåt halvår sen.Ricken skrev:2657812"Den där Ricken, vad gör han egentligen på dagarna.
Han verkar ju ha det så himla bra.
Hur mycket skruvning han vill och brudarna bara flockas."
Så jag tänkte visa vad det är som gör att allt blir så bra som jag har det.
Once you go black, you´ll never go back
Axl45 skrev:2657679Gula är ju den långsamma färgen, blåvita är snabbast
hehe, näe du, din är jävligt fin och jag får gratulera dig till ett bra köp
Jag ringde honom och pratade med han, vi kom överäns om att jag betalar 500 för jag kan ju inte lita på honom 100% och det känns jävligt dåligt för mig om det verkligen har gått som han säger. Jag brukar alldrig lura folk för det kommer alltid tillbax, bättre att vara chysst
Mvh Axl45
tl1000larsson skrev:2655452dom reagerade inte ens när jag var inne och besiktiga med akro systemet kanske berodde på att han va en bra snubbe enligt tillverkaren så heter det ju street legal men dom e ju lite använda & urblåsta liksom som PL ungefär
tl1000larsson skrev:2655922
fast ärligt talat har jag ingen aning det var nog mer ett elakt skämt eftersom han kör både TL och motard så måste han va bra snubbe
TLRR skrev:2657347Är vi bara 4 st som ska ha en kupplingskåpa till våra TL:ar.
Hoj Jocke skrev:2658880Tja!
Är det någon som är sugen på ett Power commander till en TL1000r så
jag har ett till salu för 1500:-
Fredde83 skrev:26589952a eller 3an?
Du kan finjustera insprutningen så att hojen får en bättre bränsleblandning, vilket framförallt behövs om du har moddat med nån form av trimning. Det ger bättre effekt.Axl45 skrev:2659775Vad har jag för nytta av power comander i min hoj? Får jag mera effekt ut ur den? Finns det större luft burk att köpa till tlr?
Mvh Axl45
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |