tl1000larsson skrev:
2674381 GOD HJUL era små L#¤%R
Ge mej sötare gröt & djupare dopp i grytan längre långdans & mera fläsk från grisen satan nu ska vi supa till alla tomtegubbar i fyllan stupa
Du är en sjuk man min vän...
Vad lugnt det var här idag då, gick alla o la sig vid 13.20 idag bara för att tomten ska komma fortare?
Jag kan säga att tomten bara bluffar, jag har suttit vid den här skorstenen nu i 3 timmar.
Jag hade tänkt få ge honom en riktig bmse kram och beisa att jag inte är så elak som mamma säger.
Men han har faan inte dykt upp än.
Jag SKA sitta här tills han kommer, jag har satt Roy på att vakta dörren till källaren om han skulle komma den vägen.
Så vi är beredd, jag är såååå nervös, tänk om han inte vet vem jag är?
Tänk om han har trott på mamma så att han inte kommer?
Tänk om jag inte få några julklappar alls?
schh.. nu hör jag nått..
Ähh, det vara bara Roy som hade somnat och snarkar.
Måste väcka mamma och fråga vad hon har sagt till tomten.
Har hon ljugit ska jag dänga skiten ur henne, med en mutterdragare.
Hon hade inte ljugit, psch vilken lättnad.
Jäklar nu har jag inte varit vid spisen på 6.3min, kan han ha varit så snabb?
Nä, inga paket än.
Jävla tomte, fan ta dig om du inte kommer hit...
Måste väcka familjen så att dom kan hjälpa mig vackta, vi kan kanske placera ut oss.
Farsan får ta utsidan, det är ju 4+ och han har ju långkalsonger jämt iallafall, så det passar bra.
Morsan får ta ventilen inne på toa, han må vara fet, men han är inte dum.
Ja, nu ska jag väcka dom o slå sag i saken, jag ska berätta imorrn vad han säger när han kommer hit.
GOD JUL
men vänta...
Tänk om han är hos Ronny, han kanske håller fast honom där och vill ha honom helt för sig själv
Vad ska jag göra, Jag vet inte vad Ronny heter i efternamn så jag kan inte hitta hans telefon nummer.
Jag kanske måste ringa polisen.
Det borde räcka om jag säger att han har en dotter som är 20, han gör av med massor med pengar på meningslösa mc grejor och han är gammal. Kan han vara bror med tomten? Så det är därför han har tomten hos sig?
Åååhhh, nu får tomten komma, jag kan inte vänta längre...