Han var lite lustig den killen, han blev som brydd när jag inte ens ville ha hem tröjan o titta på den, pappskalle.2779677Ja han kontakta mej med..Sket i det o beställde en SH.COM tröja istället
Han var lite lustig den killen, han blev som brydd när jag inte ens ville ha hem tröjan o titta på den, pappskalle.
Inte tänker jag betala sånna pengar för en fejk tröja...
Det kan man modda hojjen för istället.
Nån som vet vad ett par(2st) nya bromskivor går på till TLR:en? börjar få lite kant
Jag kör med att par gsxr skivor och nav (eller vad det nu heter), funkar bra
Det är över ett år sen han loggade in på sporthoj, han lever väl fortfarande?
MP-Racing i Billesholm håller "öppet hus" i April.
http://www.mp-racing.se/
Han tryckte ut 129,2 HP ur min TLR. Med Akra, Dynojet, TRE-mod och moddad luftburk.
Kostnad i vanliga fall... se prislistan på hans hemsida.
Nån som vet vad ett par(2st) nya bromskivor går på till TLR:en? börjar få lite kant
Nån som vet nå pris på skivorna? hittar inga prislistor på nätet
Nypris på skivorna är 3140kr st på Suzuki som hittat
Hur har du gjort för att modda din luftburk?
Har lite funderingar på att modda min burk med, Har det blivit nån skillnad på din?
MVH Thommy
Tips --> http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43914
Nypris är väl bra mkt högre, säg 1500 styck iaf? Gissar bara
Nypris på skivorna är 3140kr st på Suzuki som hittat
JAG GJORT? Mhhuuuoooaaahh... JAG har tummen centrerad i näven... det jag gjorde var att jobba massor med övertid och sedan slanta MP-racing för jobbet.
Det mesta står i mitt garage... men kortfattat: När jag köpte hojen var den fösedd med Akra Evo men INTE mappad???
MPR pillade dit en TRE och en Dynojet Powercomander. Han öppnade upp luftburken, satte i ett sportfilter och därefter körde han den i sin bänk och mappade den. Han programerar sina egna mappar. (Artikel om hans bänk i senaste BIKE)
Vad gäller luftburken så vet jag bara att han sågat upp och gjort mer utrymme i burken.
Jag skall ta en bild på diagrammet från mappningen och lägga in någon dag när jag känner mig som en hacker
Om det finns intresse kan jag ta bilder av luftburken oxå...
Skillnad... jepp Den går utan att skjuta bakåt på lågvarv och den klättrar upp på slangen på ettan och tvåan om man inte är försiktig... e man ju inte...
Snöiga hälsningar från Skåne
JAG GJORT? Mhhuuuoooaaahh... JAG har tummen centrerad i näven... det jag gjorde var att jobba massor med övertid och sedan slanta MP-racing för jobbet.
Det mesta står i mitt garage... men kortfattat: När jag köpte hojen var den fösedd med Akra Evo men INTE mappad???
MPR pillade dit en TRE och en Dynojet Powercomander. Han öppnade upp luftburken, satte i ett sportfilter och därefter körde han den i sin bänk och mappade den. Han programerar sina egna mappar. (Artikel om hans bänk i senaste BIKE)
Vad gäller luftburken så vet jag bara att han sågat upp och gjort mer utrymme i burken.
Jag skall ta en bild på diagrammet från mappningen och lägga in någon dag när jag känner mig som en hacker
Om det finns intresse kan jag ta bilder av luftburken oxå...
Skillnad... jepp Den går utan att skjuta bakåt på lågvarv och den klättrar upp på slangen på ettan och tvåan om man inte är försiktig... e man ju inte...
Snöiga hälsningar från Skåne
Edit: Nyss kommit hem från jobbet... blåser som f-n i Skåne inatt
Jehepp... nu ska vi se...
Hmm... bilder...
Jag har ett BMC-racing filter, tvättbart.
Slänger in bild på diagrammet after bänkningen. Bifogar också en bild på min hoj med den Singel/racing-bak i kolfiber som satt på när jag köpte den.
Bakänden med moddade R6 bakljus, inklusive subframe är kanske, nog möjligen till salu... jag har inte bestämmt mig ännu.
Bud någon???
Jag måste fråga dig om du märkte någon skillnad efter att du köpte powercommander och innan?Funderar själv på att köpa en sån nu när jag har moddat lite
Jag anser dock att resultatet blev jättebra... främst:
- renare gång från låga varv
- kraftigare acceleration med MYCKET tydligare bottenvrid
- ett j-a skjut på toppen, det känns som den aldrig vill sluta knuffa på
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |