Kolla på köpguiden, längst ner finns det en att tanka.
Var det du som hade din ute för 29k på blocket?
Tack nej jag har den inte på blocket. Men jag har annons på Frontkåpa o lyse mm
Tja... Det finns ju en hel del, men den som ger mest bank för bucksen är helt klart Bitubo. I ett gruppköp på TLZone (http://www.tlzone.net) tror jag de fick dem för 2700:- vilket är mindre än hälften av vad en Öhlinare kostar.2924485Hej alla glada twin åkare, mitt första besök på tråden (hoppas jag är rätt ute). Kör själv en TLS -99 sedan ett år, supernöjd, har tidigare endast mullat i skogen men började bli för mycket skador därav asfalts smisk.
Har börjat funderat på att byta ut min rotationsdämpare, är inte helt nöjd med den funktionen. Har någon tips på bra ersättningsdämpare till vettigt pris?
Hoj!
Önskar tips på vettiga samt prisvärda kraschpuckar då jag ska över till ön i öst på två dagars banåka senare i maj.
Kolla på tlzone! Hittade själv en hel del inlägg ang. kraschpuckar där.
Ska kolla där, men det känns som det inte går så fort att handla därifrån, Finns det euro-handlare eller kanske inhemska handlare som säljer?
någon som kan ge mig korrekt ringtryck fram och bak? Är det som min gamla VFR 2.5br fram och 2.9br bak?
Tveksamt, även om du pumpar en alldeles för mycket luft så blir den utbuckningen över större delen av däcket, på insidan är det fortfarande runt.2925109TwinLoveRace: Tack för svar, förresten, kan man kompensera ett mittslitetbakdäck med lite högre ringtryck?
2.5 fram och 2.9 bak låter bra, lite mindre bak utan passagerare dock.
Tror det står 2.5/2.5 för singel.
Inte undra på att din hoj känns instabil med slitet bakdäck och lågt lufttryck
Vad ska göras på 1800 mils service?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |