Octofinger
Tokfan
På mina Pilot Powers ska jag ha 2.5kg fram och bak... fwiw
Byta alla oljor och vätskor skadar aldrig..2925192Gjort!
Vad mer?
2.9 bak låter tok mycket, imho.
FAAAAAAN vad långsam du va2925216Är den här till någon hjälp kanske?
, kan man kompensera ett mittslitetbakdäck med lite högre ringtryck?
... som sagt med platt däck kan man få en känsla av att hojen slingrar sig på vägen. BYT DÄCK
Tack för svar, det jag upplever är att styret 'faller' när man svänger, man får hålla emot i kurvorna. Men jag ska testa med 2.5/2.5 innan jag byter däck, vilket jag tyvärr tror jag blir tvungen att göra. Tips på ett bra däckbytarställe i STHLM? Har för mig att mc-varuhuset är ganska dyra med sådana saker.
/Thelinski
Det blir så där när däcket är slitet, kan kännas trågstyrd tills du har passerat "kanten" där däcket har ´kvar sin rundning, då faller den precis som du säger.2925333Tack för svar, det jag upplever är att styret 'faller' när man svänger, man får hålla emot i kurvorna. Men jag ska testa med 2.5/2.5 innan jag byter däck, vilket jag tyvärr tror jag blir tvungen att göra. Tips på ett bra däckbytarställe i STHLM? Har för mig att mc-varuhuset är ganska dyra med sådana saker.
/Thelinski
Tack för svar, det jag upplever är att styret 'faller' när man svänger, man får hålla emot i kurvorna. Men jag ska testa med 2.5/2.5 innan jag byter däck, vilket jag tyvärr tror jag blir tvungen att göra. Tips på ett bra däckbytarställe i STHLM? Har för mig att mc-varuhuset är ganska dyra med sådana saker.
/Thelinski
Hur sätter man över till reserven på TLS?
Hej hå! Jag har en tid letat efter en TRE till min moppe. Har hittat en på blocket nu (annons) som jag är sugen på. Men i annonsen skriver han att den endast är från 98 och framåt. Stämmer detta, eller kan jag sätta på den på min TLS -97?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|