PutteLiten
Twins have more fun
Jag skulle tro att Ronnys är antingen väldigt mkt dyrare, alt. i IKEA format...
Holy shit. Det där är nog en av de grymmaste TLR som existerar!2932566Eftersom tråden halkat ner lite så vill jag göra alla uppmärksamma på:
"Kändis" TLR till salu.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=713
Lite rastlös du vet2932647O flyttat till norrköping ser jag oxå, vad har du för problem i kroppen igentligen, kan du inte bara vara?
Grym hoj, men jag väntar hellre o köper Ronnys
Lite rastlös du vet
Säsongen kommer bra mycket fortare här ner oxå ju!
Trivs du bra i Sveriges blåsigaste stad?
Ricken bor väll inte i Visby...
Trvis, ja du, kallt som attans, blåsigt osv.2932813Lite rastlös du vet
Säsongen kommer bra mycket fortare här ner oxå ju!
Trivs du bra i Sveriges blåsigaste stad?
Jag skulle tro att Ronnys är antingen väldigt mkt dyrare, alt. i IKEA format...
surjämtar HA-HA (med Nelsons nasala röst)
Yes,and made in Sweden,det slår högre
Ja.. Som IKEA.2933222surjämtar HA-HA (med Nelsons nasala röst)
Yes,and made in Sweden,det slår högre
Såja, såja. Klart fan du blir pikad! Bygger man nåt som alla andra blir avundsjuka på så får man stå ut.
Jag har summerat större delen av vad jag pyntat ut i delar (exklusive slitagedelar som drivpaket, däck, lager och sånt). I nuläget är det väl ca 20 papp och jag är inte i närheten av att vara klar. Är inte det charmen?
Jag har bara en hoj, ingen bil, så jag vill ha min hoj rullande. Har inget garage, inga större verktyg/maskiner så alla större arbeten går tyvärr fetbort. Därför blir det inte så mycket moddande heller. I framtiden kommer jag ha garage och då blir det mer jobb gjort, framförallt under vintrarna. Jag kommer nog försöka hålla mig från att göra ett sånt byggjobb som du eller Lasse gör, i alla fall på den här tillisen. Kanske om jag skaffar en till hoj kan jag göra den till ett flerårsprojekt.
Min nuvarande TLS är sitt egna lilla flerårsprojekt där jag moddar lite eftersom, byter det jag vill och upptäcker. Lite som en konstant utveckling. Trevligt.
Så chilla lite "Åke". Ta pikarna för vad de är och sen får du se till å bygga ihop pärlan och komma å glänsa lite för oss på en TL-träff!
Pussåkram!
Men tänk en gång till,och räkna på något som ni verkligen vill göra på en mc så kan ni få en uppskattning på vad det kostar och vilken tid det tar att uppnå de målen. Jag trodde inte att det skulle ta sån tid som det gör och inte att det skulle bli så dyrt heller.
Hmm... Ryktet säger att det är nån här som inte har alla sina hojdelar fastksruvade?
Näe, det är klart. Man kan ju ha delar på hojen men inte skruva fast dem.2935795Måste delarna skruvas fast, räcker det inte med buntband?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|