#Åke
Guest
Hmm... Ryktet säger att det är nån här som inte har alla sina hojdelar fastksruvade?
Får jag be om en liten tjänst? Jag söker längdmått på den vänstra tryckstången för kopplingen, den som sitter innanför kopplingsarmen/kolven. Jag söker längdmått på den som sitter på TLR och den som sitter på TLS 99-01 med 6-fjädrad koppling. Tänkte ta och kolla upp för en gångs skull hur mycket som skiljer dem åt. Har nån en för femfjädrade 97-98 TLS, så mät gärna. Jag kan mäta på min egen annars...
Ha en trevlig helg. (Du med "Åke". )
Åke har redan en riktigt trevlig helg,tack.Men det går flera rykten att andra inte har sina mått säkrade,o det är inte bra.Man måste ha en microskåpmeter fattar ni väl.
Jag förstår precis vad du menar Åke även fast jag gör en budgetvariant av ditt bygge
Man hittar något nytt som gör att något måste modifieras som man inte klara av själv så man måste hitta någon som kan & pröjsa honom/henne att göra det skicka fram o tillbaka spara mera pengar jobba mer försöka leva lite emellan
Viva la modification
Nä nu ska jag ha en fet djävla sup o kolla in ESC
Japp,skål på dig. Och jag som inte har några att ratta på nu heller ,du är lycklig du,håll dom hårt så de inte försvinner pga av ej fastdragna skruvar som du får ägna all din uppmärksamhet i garaget för.
Last edited: