TLRR skrev:Trodde först du hade hojen i vardagsrummet,men det måtte vara skönt o ha garaget så nära![]()
TLRR skrev:Ok,läser nu vad du har för hojar och anar ett projekt som kan vara kul. RD 500:a motor i TZR chassie eller ?
obruT skrev:hmmm....(hjälp)...vad ska man göra !!!!
jag hadde (BARA) tänkt höjja min bak........2-3 mm
pga att jag släppar fottpinnar i asfalten
drikker![]()
därav stavningen
![]()
vad göra ??
och vad gör ni?? ( obs pengar är ett problem)
dvs (har inte surfat TLP....och kan INTE adressen)
TLRR skrev:Trodde först du hade hojen i vardagsrummet,men det måtte vara skönt o ha garaget så nära![]()
Majk skrev:Jag ska ha min i Vardagsrummet.
Håller för tillfället på att bygga mig en villa på 200 kvm så garaget blir till våren.(Dubbelgarage såklart)
Då vill man inte slösa pengar på att hyra garage + att den är ju som en prydnad/ kärlek![]()
En fråga till er alla..
Jag har helt orginal å ingen tid att skruva så jag tänkte hoppa över alla moddar å köpa PC 2 på en gång, eller är det att börja i fel ände ?
Skulle för övrigt ut å TRÖCKA idag men vädret sög Älgpung så det blev till att spackla å slipa på övervåningen istället.
Är Sommaren slut ??![]()
Majk skrev:Tackar både TLRR och J-Bone för era rekomendationer![]()
Och ställer en ny fråga : Luftburk finns det å få tag på en sån som man kan sätta kniven i eller måste man förstöra sin orginal ?
Västerås hojbutiker ligger inne med saftiga priser på tillbehör så nån som vet
vart man får tag i tillbehör på billigaste sätt ?![]()
J-Bone skrev:Jag försöker också ha kvar orörda originaldelar i största möjliga utsträckning.
Fick tag i en beggad luftburk att sätta sågen i på en MC-skrot.
Majk skrev:Nice , jag ska kolla med skrotarna, men det lär väl inte finnas så många skrotade TL:ar eller ?
När man ska byta till undertail ,är det bara att skruva av orginalgrejerna som sitter där under eller måste kapskivan fram ??
Ska byta packbox i helgen sen ska det ut å Tröckas om det är soligt väder, men det är nog sista helgen jag har den påställd sen blire in med den i vardagsrummet.
Majk skrev:Nice , jag ska kolla med skrotarna, men det lär väl inte finnas så många skrotade TL:ar eller ?
När man ska byta till undertail ,är det bara att skruva av orginalgrejerna som sitter där under eller måste kapskivan fram ??
.
PutteLiten skrev:Jag har byggt en helt egen undertray.
Min orginal var dock kapad redan. Men som joke säger så kan man lätt göra en egen.
Tror detta är en bild på Jockes.
(Han har ett snyggt "gap")
J-Bone skrev:Japp, det är min. Skulle posta den bilden tidigare men kunde inte hitta den.
![]()
PutteLiten skrev:Jaha, nu är hon avställd.
Längtar redan efter våren.
Fast, nu har jag ju massor med tid till att fixa till en del grejer jag skjutit på.
Det enda sura är att det första som händer nästa år är besiktning...
Det kommer att bli "spännande"...
NOT!![]()
Majk skrev:Med risk för att strö salt i dina sår så är min nybessad , nya sulor, nyservad å i helgen ska den skrubbas.
Men jag lider med dig, jobba på i vinter å rocka på.![]()
gbglassgubben skrev:Först en liten ursäkt att jag spammar tråden (sorry-sorry), men jag har mycket godis till TLR som någon här kanske är sugen på och ni som är på tråden bör givetvis ha första tjing på prylarna!
Kolla in http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=966 för mer info
Mvh, Ronny
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |