WestW
.
Vee-twn skrev:West, du kanske kan kolla om du kan fixa bättre pris om du vill ha två uppsättningar? Jag är ju som sagt spekulant på en uppsättning!!
Säger till när jag kollat med dom.
Vee-twn skrev:West, du kanske kan kolla om du kan fixa bättre pris om du vill ha två uppsättningar? Jag är ju som sagt spekulant på en uppsättning!!
DaGaz skrev:Hallo alla!
(lever jag fortfarande?)
In å spamma för att visa allas vår uppskattning för folk som väljer den rätta vägen: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=27909
![]()
berggren_martin skrev:Skulle kunna tänka mig att byta upp min hoj mot en TL nångång då jag har råd. Hur mycket får man ge för en vårdad 97-99:a?
En TLR hade jag tänkt i så fall, verkar va en trevlig maskin. Synd att den är så ful i baken bara.J-Bone skrev:En S alltså? Tippar på 45 - 55 K .... höstpris typ.
berggren_martin skrev:En TLR hade jag tänkt i så fall, verkar va en trevlig maskin. Synd att den är så ful i baken bara.
berggren_martin skrev:En TLR hade jag tänkt i så fall, verkar va en trevlig maskin. Synd att den är så ful i baken bara.
wöörd!Vee-twn skrev:Häda inte!!!
Baken är ett av TLR:ns viktigaste karaktärsdrag!!
Vee-twn skrev:EDIT: Damn!! Benet var snabbare!!
berggren_martin skrev:Skulle kunna tänka mig att byta upp min hoj mot en TL nångång då jag har råd. Hur mycket får man ge för en vårdad 97-99:a?
J-Bone skrev:eller köpt HammerIT´s kit, så det finns alternativ om man har taskig smak, haha.
J-Bone skrev:TLR kom -98 och har inte uppdaterats nämnvärt något år, de sista i sverige är -00. ett fint exemplar ligger just nu vanligtvis runt 65 - 70 men de finns ju exempel på folk som gjort riktiga klipp på höstkanten och fått dem billigare än så.
bl a en kille här som fick tag i en -00 med 1000 mil på för 55!!
PutteLiten skrev:Jag fick min för 43...![]()
![]()
berggren_martin skrev:Kan ni gå i god för att jag inte kommer att sakna med 1100-motor med 114 kW + borrning och helsystem?
berggren_martin skrev:Kan ni gå i god för att jag inte kommer att sakna med 1100-motor med 114 kW + borrning och helsystem?
114 kW är orginal på denna, förhoppningsvis bättrade MC Express i Pite upp siffrorna lite! Men som sagt, får väl provköra och se vad jag tycker.PutteLiten skrev:Wow! 114Kw på en Gixxer1100.
Kan ju bara råda dig då att provköra en TLR. Den har helt klart mindre kusar, men jag är frälst i den ändå.
Och stjärten lär man sig älska.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |