Majk
Guest
Är detta en länk ni sett förut eller ? Nån som har handlat där ?
http://www.2wheeljunkie.com/cpstore/Scripts/default.asp
http://www.2wheeljunkie.com/cpstore/Scripts/default.asp
0x2142 skrev:Vet någon hur man på enklaste sätt får båda framlysena att lysa samtidigt på en TL1000s?
tacksam för all hjälp
hayabusaking skrev:Tjennare jag har en topkåpa till tlr:n som är i mkt bra skick så när som en liten spricka på enna sidan den syns väldigt lite och kåpan är nästan ny det var en snubbe som gick i mot hojen en vecka efter jag köpte hojen ny och då fick han köpa en ny åt mig och sen dess har jag haft den gamla kåpan kvar.
den är för övrigt -98 gul svart jag har haft bilder på hojen på denna tråd för några veckor sedan
J-Bone skrev:Det blev aldrig att jag handlade av honom, jag köpte ett beggat Akrapovic istället. Men han kör ett litet enmansföretag och är villig att hjälpa till så gott han kan. Jag har betalat via Paypal varje gång jag har handlat av firmor i USA, de har oftast skickat prylarna via UPS och än har jag inte åkt på någon extra tullavgift.
Men maila Mark, eller skicka honom ett PM (så blir du ju medlem på TLP i samma veva ) och förklara det där med tullen så löser ni det nog sinsemellan.
Najs Ronny!
Psychobiker skrev:Slå på helljuset
nä, men vadå, släcks ditt halvljus när du du kör med helljuset på? Det gör det inte på min. Kan vara så att ett relä är bortkopplat, så var det på polarens tiger, var bara att att sätta dit ett vanligt standard bilrelä så lyste båda lysena sen, kanske samma här.
20SK skrev:Någon som vet vars jag hittar en likadan lower som denna (bild) Lr vart jag kan hitta snygga lowers till en 97:ans TLS ? Jag har ingen större lust o dra på mig thaightsen o brotta ner ägaren till denna lower.
TLRR skrev:Jag tror inte det,och man får mycket bra suport av grabbarna på Wemi.Beställde progressiva framgaffelfjädrar oxå,och de erbjöd sig att låna ut verktygen(komprisions och låsblecket) man behöver för att byta fjädrar .Dessa är ju svindyra om man vänder sig till Suzuki.Blev erbjuden fullkitad framgaffel för vinterpris med.Men nöjer mig med fjädrar då jag mest kommer köra gata.
Typ 300:- vet inte vad det kostar at skicka den men det kan jag ordna bilder också men då måste jag låna en digital kamera om det inte går med telefonen förstås mvh Björne-alex- skrev:Hmmm, hade mer tänkt på kåpor för bana men ok vad skall du ha för den ?
gringo skrev:Hallo på er tokar
Tänkte bara fråga vilka moddar som man kan göra på bågen utan att bli ruinerad? Pris ex. 0-2000
Är novis på detta område.
Tackar tackar på förhand
PutteLiten skrev:Är det något gjort på den idag, eller är den helt orginal (ryyyyssss..) ??
Twosaint skrev:Hur många gånger får ni inte höra "du det är bara ett lyse som funkar" ??
jag blir snart tokig
0x2142 skrev:Det suger som faan...
0x2142 skrev:Fan är det verkligen ingen av alla visa TL-freaks som vet hur man botar en enögd TLs HJÄLP!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|