Fan va jäkla less man blir på USPS! Asso förstår dom inte att när de skriver 5-10 shippingdays, ja då jävla ska man inte behöva vänta i över 13 dagar och fortfarande inte ha fått sina #$
}$$ prylar!!
Sitter o väntar på mina 6-kolvs ok så att verkstaden kan sätta på mina stålomspunna! (jaha, tänker ni, vad är det för klant som inte kan sätta på sånt själv!??, Jaha säger Chiefen, jag vägrar att stå där i fyrtioelva timmar o pumpa det där unkna jela bromshandtaget igen för att lufta skiten. Köpte en sån där mackapär med backventil o trodde att allt skulle bli just fine and dandy men icke!!! Hände inte ett jävla smack kan jag tala om, så jag ringde till en polare som sa att han hade stått typ i timmar innan det var klart. Mmmm, japp tjena, det gör jag ju säkert...betalar ju hellre 100:- till den kompressorägande verkstaden istället så kan jag stå o pilla navel o lägga in en snus under de tio sekunderna det tar att lufta fanskapet när man har rätt prylar ).
Hmm..kom av mig lite där...ja hursomhelst så frågade jag snubben som skickat bromsOken om han hade ett tracking number åt mej, nä..sånt får man tydligen betala extra om man vill ha med säger jävla unkna USPS. Jösses, gudars skyming, så nu sitter man här o vet faen inte varken in eller ut...asso mina jävla ok kan ju vara på väg till Grönland eller vad som helst.
Men till det skumma: chiefen är uppe i varv o drar iväg ett mail till säljaren o frågar om han inte kan ringa till det där jävla amatörbolaget USPS o skrika ut lite okvädningsord och diverse slagdängor o hotelser så att chiefen får sina jävla bromsar nån gång. (chiefen=mycket otålig människa). Då säger killen: jao jag gör så här istället att jag skickar ett TILL par efterssom mina Brembo bromsar kom just till min andra hoj så jag har ett par över.
Hö Hö Hö Hö tänker chiefen, antingen är snubben dum o har inte skickat bromsarna förräns nu o drar en rövare eller så får väl Chiefen dubbla Ok om typ två månader när den där yra jävla post n00ben hittar till jävla Mölndal!
Jag har ju även beställt ett OEM undertray från en annan "respekterad" ebay firma som skickades typ samtidigt från knäppa jänkarland o det har inte heller dykt upp så jag förmodar att dom kör nån jela Mc Donalds tid i Amerikat.
*suck* *frust*
Så nu har jag gnällt av mig lite..alltid lika skönt..ska fan skolka från skolan idag i ren protest mot allt.