Helt värdelöst... Pappret är så glatt så man bara smetar omkring det bruna.Jag har några ex av MC-folket på muggen.
Inte lönt att torka av Petterniklas heller, sugförmåga nolla....
Helt värdelöst... Pappret är så glatt så man bara smetar omkring det bruna.Jag har några ex av MC-folket på muggen.
Sätter mig, öppnar upp en Diesel Power Mag, bajar, hittar ett reportage om dubbelturbokonvertering på en IDI 7,3:a, tiden går, torkar, spolar går 3 steg så man är tillräckligt långt från en vägg att stödja sig mot. DÅ kommer sviterna av somnade ben och jag får lida genom 7 min av totalt helvete. :standardrutin
Körde alternativ tre förut men efter en hygienföreläsning så gör jag enligt nummer ett, dvs spolar bara en gång.
Det kommer en litet moln av toalettbajsvatten varje gång du spolar.......
Hoppas du inte betalade pengar för den där föreläsningen. Du vet om att vattnet i toaletten kommer från samma ledning som allt annat kranvatten va?
Att toaletten eller området däromkring skulle vara extra bakteriefyllt är en seglivad myt. Jag är betydligt mer oroad att ta i offentliga ledstänger, dörrhandtag etc än min egen toalett.
Hoppas du inte betalade pengar för den där föreläsningen. Du vet om att vattnet i toaletten kommer från samma ledning som allt annat kranvatten va?
Att toaletten eller området däromkring skulle vara extra bakteriefyllt är en seglivad myt. Jag är betydligt mer oroad att ta i offentliga ledstänger, dörrhandtag etc än min egen toalett.
Det finns faktiskt FÅ ställen som är så rena som en toalett, så det där med "moln av bajsvatten" ger jag exakt noll för...
Det finns faktiskt FÅ ställen som är så rena som en toalett, så det där med "moln av bajsvatten" ger jag exakt noll för...
Är inte det normalfallet med alla här att den ändå ligger på botten när man sitter nedMan kan ju bli blöt om dronken om man sitter kvar men va fan, han behöver ju tvättas lite han också.....
ni som dubbelspolar , sitter ni kvar eller reser er när ni spolar
båda förfaringssätten har sina brister
Sitta kvar=risk för stänk av toavatten i röven
Ställa sig upp= risk för att nått konkel kladdar ut/lossnar från rövskägget och landar på ringen
Dessutom, vid varje spolning utan locket nere sprider sig fekaliepartiklar i luften till ett avstånd på upp till 2 meter från toan.
4:20 och framåt, myth busted!
Det bildas aerosol med fekaliepartiklar vid spolning, enligt MB, sedan kanske avståndet var i underkant från min sida... Var är myth busted då?
Sedan är Myth Busters inte riktigt vetenskapligt grundade, men ett intressant program.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|