osannolikt?
Det är väl det mest sannolika av allt att det är flera som är stig...
Tror det alltid är olika stig när dem hittar på konstigheter, men runt banan skulle tiderna vara helt oanvändbara om det va olika förare.
osannolikt?
Låter smått osannolikt. Lust att utveckla?
osannolikt?
Självfallet är det så; det är väl knappast någon välbevarad hemlighet.
Det förefaller emellertid smått osannolikt att TG skulle låna ut hjälm och dräkt till K efter att en av deras bilar kraschats i Ängelholm. Dels för att det inte fyller någon funktion, dels för att det mig veterligen inte finns en enda filmruta där någon ur TG kör K i Sverige. TG har kört K på TG:s bana, och att någon annan än The Stig skulle låna saker i Sverige för att sedan köra på TG:s bana med officiella tider (se hur de löste Schumacher i FXX:n, för att ta ett exempel) håller jag ytterst osannolikt.
Tror det alltid är olika stig när dem hittar på konstigheter, men runt banan skulle tiderna vara helt oanvändbara om det va olika förare.
.
Datan i bilen som registrerar b la högsta och lägsta hastighet visade att dem hade kört över 300 km/h
Inte oanvändbara för tv-produktionen. Top Gear gör tv, de skiter i exakta mätresultat bara de får nån siffra att visa. Många av deras tester är ju inte direkt vetenskapliga....
[YOUTUBE-ID]gn-YgMIkY-Q[/YOUTUBE-ID]
Då skulle alla race rulla under samma förutsättningar, inte varm torr asfalt mot några grader och regn.Tror det alltid är olika stig när dem hittar på konstigheter, men runt banan skulle tiderna vara helt oanvändbara om det va olika förare.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|