Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Oki, å hur gör man då när man kliver av då å har bara centralstöd???
Man byter hoj.
Oki, å hur gör man då när man kliver av då å har bara centralstöd???
Kan vara läge att stretchaOki, å hur gör man då när man kliver av då å har bara centralstöd???
Man byter hoj.
Kan vara läge att stretcha
Skickat från min H8324 via Tapatalk
Lättare å mer i min smak att inte ha toppbox ju....
Den ligger bara och skräpar. GSF1200 gen1 96-00 toppbox bortskänkes, hämtas enligt ö.k. i Hedesunda. PM'a. Avmonterad på 3 röda efter köpet av hojen. Första kvarnen rular. Nej, jag vet inte om den passar gen2 01 och framåt. Nej, jag vet inte om den passar andra hojar.
Phew, ÄNTLIGEN kanske jag slipper se den mer! <shuddering>
Det är såklart ett alternativ.
Själv kör jag faktiskt bara med korvlådor och kompletterar vid behov med packrulle. Har funderat på toppbox, men jag är fortfarande lite för fåfäng för att ta klivet.
Ok, jag fattar. Thruxan packad inför en långhelg i Harz 2011:De närmaste är ryggsäck jag har me på hojen... Allt annat går bort...
Du borde skaffa en tankväska!Ok, jag fattar. Thruxan packad inför en långhelg i Harz 2011:
View attachment 453735
Men, mer allvarligt. En sådan jättepackning blir aldrig skön att se på på.
Men allt detta är förstås ingen nyhet för oss som hänger på SH ...
Du borde skaffa en tankväska!
Den är betydligt bättre tyngdpunktmässigt.
Försämrar mindre än packning bak på jojen
Du har en poäng. Jag har testat men jag gillade inte tankväska. Tycker att den var i vägen. Hindrade (till viss del) möjligheten till rörelse av armar/händer. Skymde delvis instrumenten. Bökigt när man skulle tanka.Du borde skaffa en tankväska! Den är betydligt bättre tyngdpunktmässigt. Försämrar mindre än packning bak på jojen
Allvarligt nyfiken: vad har ni med er? Har ni ingen bil?
De närmaste är ryggsäck jag har me på hojen... Allt annat går bort...
Klart man inte har bil, hoj med toppbox är ju roligare än bil oavsett Toppbox på hojen är ju gör praktiskt när man använder sin hoj som vardagstransport, får ju lätt ner en påse mat eller ett lass öl i den.
Men jag fattar grejen för dig, enda Ducatin jag tex skulle överväga att sätta en toppbox på är ju möjligtvis en Multistrada.
Använder man bara sin hoj till korta turer i fint väder så behöver man ingen topbox, om man använder den till allt däremot...
Ryggsäcken behöver vara rätt stor om man ska få plats med tält, sovsäck, stormkök, mat, hygienartiklar och kläder för 1-2 veckor. Annars förstår jag hur du tänker.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|